Premier Homes Announces Parade of Homes, Premier Style: A Summer Showcase of Southern Indiana Living
The event features themed daily experiences designed to create memorable moments and provide valuable connections between everyone attending.
As the title sponsor, First Savings Bank plays an integral role in bringing this exciting new tradition to life, helping us highlight the vibrant lifestyle and strong partnerships that make our communities thrive.
This highly attended event will feature themed daily experiences designed to create memorable moments and provide valuable connections between attendees, sponsors, and the Premier team.
Event Themes:
Friday, July 18 – Premier Preview & Local Flavor
Kick off the weekend with an exclusive first look at our featured homes! Enjoy locally crafted food and drinks while meeting the team behind the build—your chance to connect with the people who bring Premier Homes to life.
Saturday, July 19 – Street Eats & Sound On Site
A lively day filled with crowd-favorite food trucks, upbeat vibes, and a live radio broadcast—all set against the backdrop of beautiful Premier homes. It’s the perfect mix of home tours, local eats, and summertime energy.
Sunday, July 20 – Shop, Stroll & Win
Wind down the weekend with a fun and relaxing day of pop-up shopping, community giveaways, and last-chance home tours. Discover unique local vendors and enter to win prizes as you explore the Premier lifestyle.
Each day is uniquely curated to highlight not only the homes themselves but also the incredible local businesses and community partnerships that make this region a great place to live.
“Premier Homes was founded over 25 years ago with the vision of building high-quality homes rooted in trust, value, and efficiency,” said Jeff Corbett, CEO of Premier Homes. “Parade of Homes, Premier Style is a reflection of that mission. We’re excited to launch this new tradition and welcome the community to experience what Premier living is all about.”
Sponsorship opportunities are available now for businesses looking to connect with homebuyers, Realtors, and industry leaders throughout the region. With dedicated theme days, vendor exposure, and high visibility throughout the weekend, this is a one-of-a-kind chance to engage with a growing and active audience.
Event Details:
Parade of Homes, Premier Style – Presented by First Savings Bank
Dates: July 18–20, 2025
Visit www.premierhomesonline.com for full details, tour locations, and sponsorship information.
Bailey McLean
Premier Homes
email us here
+1 812-944-5961
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wilderness Island Tours, LLC Elevates Icy Strait Hoonah Bear Viewing Tour with Safe Distances, and On-Tour Learning
Business Travel Market Navigating Business with CAGR of 9.5% with Revenue of $2.1 trillion by 2031
First Grand Stevie Award for Vietnam Highlights IOR and EOR Services Breakthrough
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.