RV Overnights Exceeds 1,000 Unique Host Destinations
ANNANDALE , NJ, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- RV Overnights (www.rvovernights.com), the online platform and app that enables RV travelers to find uncommon, memorable one-night stays at small businesses across the United States and Canada, announces it has surpassed 1,000 host locations, giving the RV community even more extraordinary experiences along their journeys this summer.
RV Overnights partners with amazing hidden gems from coast to coast that give travelers the opportunity to boondock at cool locations and immerse themselves into charming, off-the-beaten-path communities across North America. An annual membership of $49.99 gives access to unlimited stays in its exclusive host network. Host partners span an extensive range of businesses, including farms, animal rescue retreats, museums, amusement parks, drive-in movie theaters, non-profits, mom and pop shops, golf courses, breweries, wineries, restaurants and so much more. Members find and select locations via an interactive map and/or RV Overnights’ exclusive hashtag search system, with over 1,100 searchable tags to find a desired experience.
“Reaching 1,000 host locations is more than a milestone; it’s a powerful signal that what we’re building is resonating,” says Rob Case, co-founder and managing partner of RV Overnights. “It quickly shows that RV Overnights is here to stay. Our growth is accelerating faster than anything we’ve seen in this space, and that momentum comes from offering a program both hosts and members truly love. This achievement reflects our deep commitment to delivering value, supporting small businesses, and creating unforgettable travel experiences. We’re just getting started."
RV Overnights is intended to create a new revenue stream for small businesses. There is no cost and no commitment to become an RV Overnights host, and there’s unlimited earning potential. Hosts do not need to offer travelers connections or hookups, and there are no expectations from members for hosts to provide services of any kind. The intention is for travelers to make purchases at host businesses - such as buying a souvenir in a gift shop, booking a tasting or tour, or making a donation - and most hosts see an average of $60-$100 per stay. Plus, RV Overnights further supports revenue growth with exclusive offers to members in its marketplace that lists all available attractions and offerings at host locations, such as products, services and experiences.
To learn more about becoming a host, visit https://www.rvovernights.com/hostwithrvo.
About RV Overnights:
RVOvernights.com (RVO) is a hospitality startup that offers a platform to connect RV travelers with small businesses (hosts). Hosts provide overnight parking spots for RVs, and can list properties on the platform for free. Travelers can search and book available spots; hosts set their own availability, rules, and restrictions. The company website also offers a review/feedback system to ensure positive experiences. For more information, please watch this informational video: https://www.youtube.com/watch?v=y-ACMF8GkSc
Wendy Roberts
Orca Communications USA
wendy@orcapr.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Chemical Enhanced Oil Recovery (EOR) Market Analysis: Emerging Trends and Strategic Developments
IBA Group and Berexia Payment Launch SoftPOS in Morocco
Scoop Wholefoods Brings Organic Living to Every Emirate
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.