S Hotel Montego Bay Opens Doors to Young Guests Starting July 1
“This is a new chapter for us,” commented Christopher Issa, CEO of S Hotels Jamaica. “We’re thrilled to welcome a new generation of travelers and to help families create lasting memories in a culturally rich, design-conscious setting. This move reflects our commitment to evolving with our guests' needs – offering a sophisticated yet inclusive experience that blends Jamaican authenticity and warm hospitality for all ages.”
Families can now enjoy the full S Hotel experience, from vibrant local art throughout the property and beachfront relaxation, to culinary adventures at the on-site restaurants and interactive cultural programming led by the hotel’s entertainment team.
New Age Policy:
To balance the hotel’s serene ambiance with broader family access, S Hotel’s child policy will follow a seasonal structure:
• July 1 – December 15: Children 8 years and older are welcome
• December 16 – April 30: Children 10 years and older are welcome
This approach ensures a peaceful and relaxing environment for all guests while embracing a wider travel audience, especially during school holiday periods.
For more information and to book, please visit: www.shotelmontegobay.com.
Natalia Lopez
Narelco Marketing LLC
+1 917-435-6289
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Cheer Athletics Co-Owner Brad Habermel Named Team Manager for New Varsity Pro Cheer League
Speciality Pulp & Paper Chemicals Market is set to reach USD 46.1 billion by 2035 | Fact.MR
Dunk Camp 2025 Crowns Hoopin Nate, Lee Whittelsey, and Ben Hopkins, Amid Vertical Records and Global Talent
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.