Southern Turf Co. Promotes Jordan Guida to Director of Commercial Sales
Supporting the Next Phase of Southern Turf Co.'s Growth in Artificial Turf and Field Installations
With nearly a decade of experience in sales growth, team development, and artificial turf product knowledge, Guida brings a strong foundation of leadership and strategic insight to this role. He has played a key role in strengthening Southern Turf Co.’s presence in both residential and commercial artificial turf installation markets and is well-positioned to lead the company’s expanding commercial sales initiatives.
As Director of Commercial Sales, Guida will focus on building a structured, scalable approach to commercial turf installation projects. His leadership will support the sales team in pursuing and securing large-scale opportunities—ensuring Southern Turf Co. continues to deliver reliable, high-performance artificial grass solutions to businesses, schools, municipalities, and sports facilities across the country.
Southern Turf Co. has completed a wide range of commercial turf installation projects across the country, including sports fields, restaurants, apartment complexes, hotels, schools, churches, breweries, shopping centers and more. The company’s growing portfolio reflects its versatility and reputation for delivering tailored, high-quality artificial grass solutions.
“This is an exciting and important step for our commercial business,” said Adam Grossman, Co-Founder and CEO of Southern Turf Co. “Jordan has consistently demonstrated the expertise, drive, and leadership needed to take our commercial turf operation to the next level. His promotion reflects both our confidence in his abilities and our broader commitment to growth in this space.”
This move underscores the company's collaborative philosophy. Sales representatives will maintain visibility and access to commercial opportunities, with Guida providing added structure, mentorship, and support to drive collective success.
About Southern Turf Co.
Southern Turf Co. specializes in high-quality artificial turf installations designed for durability, aesthetic appeal, and low maintenance. Southern Turf Co. is owned by three dads, each with three young kids, who saw the value and enjoyment that turf brought to their own homes. The highly-experienced Southern Turf Co. team focuses on delivering quality workmanship at a competitive price while providing a personalized and enjoyable experience throughout the installation process. Southern Turf Co. services several 17 metropolitan areas, including Austin, Houston, Dallas, San Antonio, Atlanta, Charlotte, Phoenix, Nashville and Jacksonville and offers free at-home estimates. For more information, please visit www.SouthernTurfCo.com.
Allison Grossman
Southern Turf Co.
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Former FEMA Director Craig Fugate to Join World Cares Center’s 9/10 Emergency Management Panel
Colorado Native Dr. Joshua Mares Joins the Colorado Advanced Orthopedics Team
EmberOT Unveils Free OT PCAP Analyzer v2.0 Update
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.