Startup Haven Partners With The Sponsorship Guy To Unlock Strategic Sponsorship Opportunities Nationwide
A strategic partnership brings unique sponsorship opportunities to engage directly with 2,400+ vetted startup founders and investors nationwide.
For nearly two decades, Startup Haven has quietly built one of the most trusted founder-investor networks in the country. Its events—including Venture Breakfasts, Dinners, and the highly sought-after Startup Poker 2.0—are invite-only and purpose-built to foster authentic relationships between active founders and serious investors. There are no service providers, recruiters, or unsolicited pitches—just meaningful connections at the earliest, most formative stages of company building.
“Startup Haven is a quiet space where real founders and investors meet,” said Bob Crimmins, Founder and CEO of Startup Haven. “By partnering with Larry Weil, we’re opening the door for mission-aligned sponsors to be part of that experience—without compromising the trust and exclusivity that make our events special.”
The partnership provides a rare opportunity for a limited number of sponsors to access:
--Premium Brand Exposure across event materials, digital content, and post-event follow-ups
--Direct Access to pre-seed through Series B founders and top-tier VCs at private gatherings in over 15 U.S. cities
--High-Engagement Formats including speaking opportunities, welcome remarks, office hours, and product demos
--Lead Generation & Relationship Building with zero noise and no vendor competition
Startup Haven currently supports more than 2,400 vetted members nationwide and hosts over 100 curated events annually in chapters including San Francisco, Seattle, New York, Austin, San Diego, and more.
“For sponsors who want more than logo placement—who want real relationships with real founders—this is the moment,” said Larry Weil. “We’re building customized partnerships that deliver on your goals while honoring the integrity of the Startup Haven community.”
Startup Haven has worked with brand leaders like Cooley, SVB, CBRE, and CIBC. New sponsorship opportunities are now available for 2024 and 2025.
To learn more or request a sponsorship overview, contact:
Larry Weil
Sponsorship Consultant, Startup Haven
Connective Tissue Disease Treatment Market CAGR to be at 6% from 2025 to 2029 | $31.11 Billion Industry Revenue by 2029
Bioabsorbable Surgical Mesh Market Set to Reach $1.73 Billion by 2029
Asthma Disease Market Trends and Analysis by Application, Vertical, Region, and Segment Forecast to 2029
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.