Valve Positioner Market to Reach USD 3.3 Billion by 2034, Driven by Smart Automation & Precision Control
Advancement in technology & urbanization are driving industrial automation growth, boosting demand for precise control devices like valve positioners worldwide.
The surge in technology enhancements has significantly fueled automation across industries, spearheading a new wave of the Industrial Revolution. This transformation has given rise to numerous industrial sectors globally, amplifying the demand for efficient and reliable controlling devices such as valve positioners. Valve positioners, essential for regulating valve movements and ensuring precise flow control, are becoming increasingly vital as industries seek to optimize their processes.
The rapid population growth and urbanization worldwide have further accelerated the need for advanced control systems. As urban centers expand, the installation of sophisticated automation and control devices is becoming a standard, thus driving demand for valve positioners. These devices play a critical role in streamlining industrial operations by enabling accurate control and improving operational efficiency, making them a key component in the global market.
The advent of smart technology brought about by the Industrial Revolution has revolutionized traditional control systems. Valve positioners now come equipped with remote access and control capabilities, enhancing operational flexibility and monitoring ease. These technological advances not only boost the efficiency of valve positioners but also enable predictive maintenance and real-time diagnostics, minimizing downtime and operational risks.
LEDFoil's in-ice LED display to bring a new era of advertising to HC Dukla Jihlava
TIGHITCO LATIN AMERICA ANNOUNCES NEW COMMERCIAL AGREEMENT WITH AIRBUS CANADA
Mindall CRM Enters the UAE Market with Advanced PropTech Tools and Developer Integrations for Real Estate Professionals
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.