WOGI EuroTaste Ride: Mit dem Fahrrad durch Europa für nachhaltige Gastronomie
Während der WOGI EuroTaste Ride machen unsere zwei Radfahrer, Gabor Andras Varga und Marcell Varga, täglich in einer neuen Stadt Halt, um ikonische Gerichte wie ungarisches Gulasch, italienische Carbonara oder spanische Paella zuzubereiten. Sie beziehen Zutaten von lokalen Märkten, arbeiten mit Köchen und Produzenten zusammen und teilen die Rezepte in der WOGI-App, wo jeder seine eigene Version hochladen kann. Die 18.000 km lange Tour wird durch tägliche Posts, Insta-Stories, wöchentliche Livestreams und Blogbeiträge dokumentiert, die mit #WOGIRide, #EuroTaste und #SustainableFood Zehntausende erreichen.
„WOGI ist mehr als eine App – es ist eine Bewegung, die nachhaltige Gastronomie und Gemeinschaftsaufbau in den Vordergrund stellt“, sagte Gabor Andras Varga, Gründer der World Gastronomy Network Inc. „Unser Ziel ist es, bis 2026 100.000 europäische Nutzer und bis 2029 1 Million globale Nutzer zu erreichen, während wir den ökologischen Fußabdruck des Lebensmitteltransports um 20 % reduzieren.“
Die parallel zur Tour startende WOGI-App bietet KI-gestützte, personalisierte Rezeptempfehlungen, und das WOGI-Token-System belohnt Nutzer mit Rabatten im WOGI-Shop, einem Online-Marktplatz. Die Kampagne unterstützt die Nachhaltigkeitsziele der Gemeinsamen Agrarpolitik (GAP) der EU und stärkt ländliche Gemeinschaften durch Partnerschaften mit lokalen Tourismusbehörden, Köchen und Produzenten.
Für Medienmaterial, Interviews und weitere Informationen kontaktieren Sie uns bitte unter info@wogi.pro.
Gabor Andras Varga
World Gastronomy Network Inc.
+49 1704607761
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wilderness Island Tours, LLC Elevates Icy Strait Hoonah Bear Viewing Tour with Safe Distances, and On-Tour Learning
Business Travel Market Navigating Business with CAGR of 9.5% with Revenue of $2.1 trillion by 2031
First Grand Stevie Award for Vietnam Highlights IOR and EOR Services Breakthrough
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.