Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık 2025 yılında da Stevie Ödüllerini Topladı
Yüksekbilgili, uluslararası iş dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie® Ödüllerinde 2025 yılında dört ödüle layık görüldü.
ISTANBUL, ISTANBUL, TURKEY, April 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık, uluslararası iş dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie®Ödüllerinde dört kategoride ödül aldı.Türkiye’nin öncü eğitim ve danışmanlık şirketlerinden biri olan, 2016 yılından bu yana yüzlerce kuruluşa eğitim alanında hizmet sunan Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık, uluslararası iş dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie®Ödüllerinde (Stevie® Awards for Sales & Customer Service) Satışta Etik kategorisinde altın, Çağrı Merkezi Çözümü, Satışta Düşünce Liderliğinin En İyi Kullanımı ve Yılın Satış Farklılaştırması-Hizmetler kategorilerinde bronz ödüle layık görüldü.
Bu yıl 23’üncüsü düzenlenen ve tüm dünyadan 45 milliyetten, 2 bin 100’den fazla adayın yarıştığı organizasyonda Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık, iş dünyasının küresel ölçekteki en büyük ödüllerinden biri olan Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie®Ödülleri ile uluslararası arenada da başarısını tescilledi.
Yunanca “taçlandırılmış” sözcüğünden türetilen Stevie® lakaplı Stevie Ödülü ödülü, dünyanın en imrenilen ödüllerinden biridir. 2002 yılından bu yana, Altın Stevie Ödülü, 70’ten fazla ülkedeki kuruluş ve kişilere işyerindeki başarılarından dolayı verilmektedir.
Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie®Ödüllerinde 2024 yılında da 3 kategoride ödüle layık görülmüştü.
Zeki Yuksekbilgili
Yüksekbilgili Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti.
+90 850 222 3663
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Reinforcement Learning Market Growing at a 41.5% CAGR | Reach USD 88.7 Billion by 2032 Globally
LNE Surveys Provides Top-Tier Drone Surveying for Commercial Properties Nationwide
Sun Cabo Expands to Punta Mita, Bringing its Luxury Service to Mexico’s Pacific Coast
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.