Newsy

Platforma połączy deweloperów i agencje nieruchomości

2011-12-07  |  01:22
Wszystkie newsy
Mówi:Mariusz Kania
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Metrohouse & Partnerzy

Dotychczas współpraca agentów nieruchomości i deweloperów właściwie nie istniała. Teraz ma to zmienić specjalnie stworzona Platforma Deweloperska. Będzie to baza ofert mieszkań od  deweloperów, która gwarantować ma uczciwe rozliczenia na linii deweloperzy-agencje nieruchomości.

 - Bolączką, która powoduje, że agenci nieruchomości sami nie przysyłają klientów jest brak pewności zapłaty pieniędzy. To taki bardzo fundamentalny powód, dla którego współpraca może się nie udawać. Odpowiedzią na to jest stworzenie systemu, który w sposób obiektywny spowodowałby, że deweloper może potwierdzić przyjęcie klienta z agencji nieruchomości bez obawy, że ten klient będzie przesłany przez kilku agentów nieruchomości i deweloper poprzez nieuwagę lub brak możliwości technicznych, bo tych klientów może być bardzo dużo, potwierdzi dwóm czy więcej agentom i oni będą uprawnieni do tego wynagrodzenia – zapewnia Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy, prezes Polskiej Izby Nieruchomości.

Deweloperzy zyskają dostęp do nowych klientów, a agenci do szerszej bazy, ciągle aktualizowanych ofert.

 - Podstawową funkcją, jaką Platforma Polskiej Izby Nieruchomości ma spełnić jest zabezpieczenie interesu agenta nieruchomości po to, żeby można było w sposób płynny przekazywać tych klientów do dewelopera – mówi Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse & Partnerzy.

Platforma ma sprawić, że obsługa klienta, transakcji oraz obieg ofert będą przebiegały znacznie sprawniej, a agenci dostaną gwarancję otrzymania wynagrodzenia od przeprowadzonych transakcji.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu

O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.

Bankowość

Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu

– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.

Transport

CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.