Przegląd mediów

październik 2021

Ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego

2021-10-07  |  16:02
Przegląd mediów

27 września ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego. Program ma na celu wyłonienie najlepszych deweloperów, inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych oraz firm budowlanych w kraju. Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 26 listopada.  

 

Laureaci zostaną wyłonieniu w dwóch kategoriach: 

DEWELOPER ROKU 2021 

INWESTYCJA ROKU 2021 

FIRMA BUDOWALANA 2021 

 

Laureatami programu są podmioty cieszące się renomą i zaufaniem wśród klientów, przedstawicieli branżowych i partnerów biznesowych. O ich wyjątkowości świadczą walory jakościowe, technologiczne, estetyczne i praktyczne. Brana jest pod uwagę także etyka prowadzenia biznesu. 

 

Aby uzyskać wybrany tytuł uczestnicy projektu muszą przejść proces certyfikacji i spełnić określone w nim standardy.  

 

Laureatów tytułu Deweloper Roku oraz Firma Budowlana Roku charakteryzuje solidność i wysoka jakość zrealizowanych inwestycji. To firmy za sukcesem, których stoją wybitni specjaliści, w tym kadra zarządzająca umiejętnie dostosowująca ofertę do potrzeb i wymagań najbardziej wymagających Klientów. To przede wszystkim firmy bezpieczne, godne zaufania i polecenia. 

 

Inwestycja Roku (mieszkaniowa i/lub komercyjna) to inwestycja wybudowana rzetelnie z zastosowaniem dobrej jakości materiałów. Charakteryzująca się wyjątkową architekturą, implementacją innowacyjnych, ale także praktycznych rozwiązań, zapewniająca komfort codziennego użytkowania. 

 

Organizatorem programu jest Certyfikacja Krajowa 

 

Certyfikacja Krajowa to instytucja wychodząca naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego przedsiębiorcy, dla którego priorytetem jest budowanie silnej i wartościowej marki. To miejsce z ideą zrzeszania, wspomagania oraz intensywnej promocji selektywnie wybranych podmiotów w procesie certyfikacji. 

 

 Więcej informacji na stronie: https://certyfikacjakrajowa.org.pl/program-budowlany-roku/ 

 

Kontakt dla mediów: 

Justyna Nakonieczna  

PR& Marketing Manager  

512 009 069 

j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 7 października

Medium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.