Przegląd mediów
listopad
Najlepsze książki 2023 roku. Co czytano w zeszłym roku?
Ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego
27 września ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego. Program ma na celu wyłonienie najlepszych deweloperów, inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych oraz firm budowlanych w kraju. Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 26 listopada.
Laureaci zostaną wyłonieniu w dwóch kategoriach:
DEWELOPER ROKU 2021
INWESTYCJA ROKU 2021
FIRMA BUDOWALANA 2021
Laureatami programu są podmioty cieszące się renomą i zaufaniem wśród klientów, przedstawicieli branżowych i partnerów biznesowych. O ich wyjątkowości świadczą walory jakościowe, technologiczne, estetyczne i praktyczne. Brana jest pod uwagę także etyka prowadzenia biznesu.
Aby uzyskać wybrany tytuł uczestnicy projektu muszą przejść proces certyfikacji i spełnić określone w nim standardy.
Laureatów tytułu Deweloper Roku oraz Firma Budowlana Roku charakteryzuje solidność i wysoka jakość zrealizowanych inwestycji. To firmy za sukcesem, których stoją wybitni specjaliści, w tym kadra zarządzająca umiejętnie dostosowująca ofertę do potrzeb i wymagań najbardziej wymagających Klientów. To przede wszystkim firmy bezpieczne, godne zaufania i polecenia.
Inwestycja Roku (mieszkaniowa i/lub komercyjna) to inwestycja wybudowana rzetelnie z zastosowaniem dobrej jakości materiałów. Charakteryzująca się wyjątkową architekturą, implementacją innowacyjnych, ale także praktycznych rozwiązań, zapewniająca komfort codziennego użytkowania.
Organizatorem programu jest Certyfikacja Krajowa
Certyfikacja Krajowa to instytucja wychodząca naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego przedsiębiorcy, dla którego priorytetem jest budowanie silnej i wartościowej marki. To miejsce z ideą zrzeszania, wspomagania oraz intensywnej promocji selektywnie wybranych podmiotów w procesie certyfikacji.
Więcej informacji na stronie: https://certyfikacjakrajowa.org.pl/program-budowlany-roku/
Kontakt dla mediów:
Justyna Nakonieczna
PR& Marketing Manager
512 009 069
j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl
Informacje z dnia: 7 października
Medium
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.