17 tys. przychodu dla nowych franczyzobiorców Żabki i 12 tys. na rozwój biznesu
Żabka kontunuuje rozwijanie swojej oferty franczyzowej. Od 1 lipca br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Nowa oferta stanowi solidne zabezpieczenie dla początkującego franczyzobiorcy i pozwala skupić się na rozwoju biznesu, szczególnie na pierwszym etapie funkcjonowania sklepu i zapewnienia dostępności produktów. Z oferty mogą skorzystać wszyscy zainteresowani prowadzeniem własnej placówki pod zielonym szyldem, którzy pomyślnie przejdą etap rekrutacji i szkoleń. Dodatkowo sieć Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, a także możliwość dalszego rozwoju kompetencji i pełne wsparcie.
- Żabkę cechuje duża elastyczność, która przejawia się w niemal wszystkich obszarach naszego funkcjonowania i pozwala nam sprawnie dostosowywać się do zmian rynkowych. Dostrzegając taką potrzebę, zdecydowaliśmy się na waloryzację kwoty gwarantowanego przychodu, a także dodaliśmy do naszej oferty dodatkowe wsparcie finansowe. Ta kwota pozwala franczyzobiorcy na spokojny rozwój biznesu, co jest ważne szczególnie w początkowym okresie współpracy, kiedy ryzyko popełnienia błędu jest naturalnie znacznie większe niż w późniejszym etapie prowadzenia biznesu. Większość placówek szybciej osiąga zakładany wynik sprzedaży, jednak zabezpieczenie finansowe niweluje stres towarzyszący przedsiębiorcom na starcie własnej działalności i pozwala skupić się na jej innych aspektach – zaznacza Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w Żabka Polska.
Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci obecnie otrzymają przychód gwarantowany w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok działalności oraz wsparcie finansowe do 12 tys. zł przeznaczone na rozwój biznesu i pokrycie strat, które mogą pojawić się na samym początku działalności i uczenia się zarządzania własnym sklepem. Ale to nie wszystko. Otrzymują również nowoczesny, w pełni wyposażony i umeblowany sklep w lokalizacji dobieranej m.in. pod kątem potencjalnej liczby klientów, w którym mogą zaoferować konsumentom bogatą ofertę produktową i usługową Żabki. Sieć daje im także swój know-how, zaplecze marketingowe oraz znaną wśród Polaków markę, która przyciąga klientów. To wszystko przy wkładzie własnym wynoszącym zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup koncesji czy kasy fiskalnej.
Współpracujący z Żabką mogą także liczyć na pełne wsparcie franczyzodawcy – ze wszelkimi problemami czy trudnościami mogą zwracać się do specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz bezpośrednio do Partnerów ds. Sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie. Sieci zależy także na ciągłym podnoszeniu kompetencji franczyzobiorców, dlatego przez cały okres współpracy mogą korzystać ze szkoleń dostępnych na nowoczesnej platformie edukacyjnej. Przedsiębiorcy korzystają także z szeregu narzędzi ułatwiających prowadzenie przez nich placówek, jak na przykład aplikacja Cyberstore. Co ważne, Żabka troszczy się o swoich franczyzobiorców także w najtrudniejszych momentach, co pokazała pandemia koronawirusa, w czasie której sieć podjęła szereg działań w trosce o przetrwanie biznesów współpracujących z nią przedsiębiorców. Do dziś wspiera ich w zakresie zapewnienia środków ochrony, a także poprzez wprowadzanie nowych usług, jak „Żabka do domu” czy „Zamów i odbierz”.
Co ważne, placówki sieci prowadzone są przez indywidualnych przedsiębiorców, którzy w ramach umowy franczyzowej otrzymują zestaw narzędzi wspierających zarządzanie sklepem i finansami. Oferowane przez Żabkę wsparcie zwiększa szansę powodzenia biznesu i ułatwia start na rynku także osobom bez wcześniejszego doświadczenia w handlu - jak wynika z danych sieci, na 10 nowych przedsiębiorców aż 9 po pierwszym roku osiąga satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Dołączenie do grona franczyzobiorców poprzedza etap rekrutacji i intensywnych szkoleń teoretycznych oraz praktycznych, podczas których kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym oraz zasadami współpracy z Żabką.
Każdy franczyzobiorca prowadzi indywidualną działalność gospodarczą i w ramach umowy o współpracy z firmą jest odpowiedzialny za zarządzanie sklepem i jako przedsiębiorca odpowiada za kontrolę kosztów, prowadzenie administracji swojej działalności gospodarczej, realizację zobowiązań podatkowych i ZUS czy kwestie pracownicze. Jak każdy przedsiębiorca, jest również zobowiązany do bieżącej oceny swoich dochodów.
_______________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. Nasz biznes rozwijamy odpowiedzialnie. Do filarów CSR Spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.