Komunikaty PR

1,8 mln zł od NCBiR dla Cube Group na technologię automatyzacji marketingu

2020-07-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Soboń
Cube Group S.A.

ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl
Do pobrania CG_NCBiR ( 0.09 MB )

Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.

Rozwój rynku, technologii i zmieniające się oczekiwania internautów wymuszają cyfrową transformację. Coraz więcej firm wdraża w działaniach marketingowych narzędzia i strategie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Jednym z najważniejszych rozwiązań są systemy automatyzacji marketingu w takich kanałach jak: e-mail, SMS, web-push, mobile-push, programmatic i web content. Te działania w nadchodzących latach będą kluczem do sukcesu danej firmy w internecie.

Projekt Cube Group obejmuje opracowanie nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe z wykorzystaniem własnych wypracowanych metod i algorytmów, by zwiększać skuteczność sprzedaży online. Wszystko dzięki zaawanasowanym algorytmom machine learning, które będą przetwarzać bardzo duże zbiory danych o użytkownikach. Dzięki temu działania prowadzone w nowym systemie będą przynosiły lepsze efekty.

Aby marketerzy mogli skutecznie docierać z komunikacją do użytkowników, a jednocześnie zwiększać efektywność prowadzonych przez siebie kampanii, powinna być ona precyzyjnie dopasowana do grupy docelowej. Nasz projekt ma na celu wprowadzenie nowej jakości w automatyzacji marketingu dzięki machine learning i wykorzystaniu big data. Funkcjonujące dziś na rynku narzędzia nie potrafią same wypracować skutecznych algorytmów, by automatycznie optymalizować sprzedaż przy użyciu dużych zbiorów informacji o zachowaniach użytkowników. Nasz system to zmieni – mówi Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.

Prace badawcze będą trwały dwa lata. Zespołem projektowym kieruje Maciej Urbański, Chief Technology Officer w Cube Group, przy współpracy z dr hab. Piotrem Wójcikiem z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz zespołem ekspertów od technologii, analityki, programowania, marketingu i komunikacji.

Projekt został złożony w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020. W ramach trzeciej rundy konkursu 6/1.1.1/2019 „Szybka Ścieżka” w ramach Poddziałania 1.1.1 POIR „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” wpłynęło łącznie 516 wniosków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.