1,8 mln zł od NCBiR dla Cube Group na technologię automatyzacji marketingu
Andrzej Soboń
Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Rozwój rynku, technologii i zmieniające się oczekiwania internautów wymuszają cyfrową transformację. Coraz więcej firm wdraża w działaniach marketingowych narzędzia i strategie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Jednym z najważniejszych rozwiązań są systemy automatyzacji marketingu w takich kanałach jak: e-mail, SMS, web-push, mobile-push, programmatic i web content. Te działania w nadchodzących latach będą kluczem do sukcesu danej firmy w internecie.
Projekt Cube Group obejmuje opracowanie nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe z wykorzystaniem własnych wypracowanych metod i algorytmów, by zwiększać skuteczność sprzedaży online. Wszystko dzięki zaawanasowanym algorytmom machine learning, które będą przetwarzać bardzo duże zbiory danych o użytkownikach. Dzięki temu działania prowadzone w nowym systemie będą przynosiły lepsze efekty.
– Aby marketerzy mogli skutecznie docierać z komunikacją do użytkowników, a jednocześnie zwiększać efektywność prowadzonych przez siebie kampanii, powinna być ona precyzyjnie dopasowana do grupy docelowej. Nasz projekt ma na celu wprowadzenie nowej jakości w automatyzacji marketingu dzięki machine learning i wykorzystaniu big data. Funkcjonujące dziś na rynku narzędzia nie potrafią same wypracować skutecznych algorytmów, by automatycznie optymalizować sprzedaż przy użyciu dużych zbiorów informacji o zachowaniach użytkowników. Nasz system to zmieni – mówi Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.
Prace badawcze będą trwały dwa lata. Zespołem projektowym kieruje Maciej Urbański, Chief Technology Officer w Cube Group, przy współpracy z dr hab. Piotrem Wójcikiem z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz zespołem ekspertów od technologii, analityki, programowania, marketingu i komunikacji.
Projekt został złożony w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020. W ramach trzeciej rundy konkursu 6/1.1.1/2019 „Szybka Ścieżka” w ramach Poddziałania 1.1.1 POIR „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” wpłynęło łącznie 516 wniosków.
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
150 fałszywych zbiórek dla powodzian. Hakerzy żerują na ludzkiej tragedii
MSI Roamii BE Lite - nowy system mesh WiFi 7 do sieci domowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.