2 lipca Foodtruck Arena zadebiutuje w reprezentacji Gaming Factory

Piłka nożna, samochody i jedzenie – to wszystko czeka na graczy w nadchodzącej propozycji wydawniczej, notowanej na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, spółki Gaming Factory. 2 lipca do sprzedaży trafi gra Foodtruck Arena, za której produkcję odpowiada studio Cat-astrophe Games. Tytuł zadebiutuje na Nintendo Switch oraz PC dzięki współpracy Gaming Factory i Ultimate Games. Docelowo pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.
Foodtruck Arena łączy w sobie rywalizację sportową i wyścigi samochodowe. Rozgrywka jest oparta na zasadach zbliżonych do piłki nożnej – z tą różnicą, że piłkę zastąpi np. pomidor, a piłkarzami będą food trucki. Twórcy projektu podkreślają, że w praktyce gra każdą z postaci będzie unikalnym doświadczeniem, a wybory gracza będą miały wpływ na ostateczny wynik meczu. Tytuł zadebiutuje na PC oraz Nintendo Switch 2 lipca br.
- Foodtruck Arena to świetna propozycja dla osób, które lubią dobrą zabawę w gronie rodziny czy znajomych. Dajemy im możliwość rozegrania zabawnych i oryginalnych meczów przed jedną konsolą lub komputerem. Na pewno dużo atrakcji dla siebie znajdują tutaj także gracze preferujący grę w pojedynkę. Sama mechanika została oparta na zasadzie easy to play, hard to master – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
Za produkcję Foodtruck Arena odpowiada wrocławskie studio Cat-astrophe Games. Gra zaoferuje rozbudowany tryb fabularny z komiksowymi wstawkami, a każda z postaci będzie mieć swoją historię i unikalne umiejętności. Ponadto do dyspozycji graczy będą zróżnicowane boiska zlokalizowane w różnych częściach świata, na których nie zabraknie losowych wydarzeń i specyficznych przeszkód. Można będzie też znacznie zmieniać wygląd pojazdów.
Docelowo tytuł pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.