2 lipca Foodtruck Arena zadebiutuje w reprezentacji Gaming Factory

Piłka nożna, samochody i jedzenie – to wszystko czeka na graczy w nadchodzącej propozycji wydawniczej, notowanej na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, spółki Gaming Factory. 2 lipca do sprzedaży trafi gra Foodtruck Arena, za której produkcję odpowiada studio Cat-astrophe Games. Tytuł zadebiutuje na Nintendo Switch oraz PC dzięki współpracy Gaming Factory i Ultimate Games. Docelowo pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.
Foodtruck Arena łączy w sobie rywalizację sportową i wyścigi samochodowe. Rozgrywka jest oparta na zasadach zbliżonych do piłki nożnej – z tą różnicą, że piłkę zastąpi np. pomidor, a piłkarzami będą food trucki. Twórcy projektu podkreślają, że w praktyce gra każdą z postaci będzie unikalnym doświadczeniem, a wybory gracza będą miały wpływ na ostateczny wynik meczu. Tytuł zadebiutuje na PC oraz Nintendo Switch 2 lipca br.
- Foodtruck Arena to świetna propozycja dla osób, które lubią dobrą zabawę w gronie rodziny czy znajomych. Dajemy im możliwość rozegrania zabawnych i oryginalnych meczów przed jedną konsolą lub komputerem. Na pewno dużo atrakcji dla siebie znajdują tutaj także gracze preferujący grę w pojedynkę. Sama mechanika została oparta na zasadzie easy to play, hard to master – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
Za produkcję Foodtruck Arena odpowiada wrocławskie studio Cat-astrophe Games. Gra zaoferuje rozbudowany tryb fabularny z komiksowymi wstawkami, a każda z postaci będzie mieć swoją historię i unikalne umiejętności. Ponadto do dyspozycji graczy będą zróżnicowane boiska zlokalizowane w różnych częściach świata, na których nie zabraknie losowych wydarzeń i specyficznych przeszkód. Można będzie też znacznie zmieniać wygląd pojazdów.
Docelowo tytuł pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.