20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki
Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym
20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
– Jesteśmy nowoczesną franczyzą, sprawdzonym już przez ponad 7400 przedsiębiorców modelem biznesowym. Przedsiębiorcy prowadzący z nami swoje sklepy w całej Polsce, w niełatwych gospodarczo czasach, jeszcze bardziej doceniają partnerstwo i kompleksową pomoc z naszej strony. Od momentu przystąpienia do Żabki mogą liczyć na pełne wsparcie, które nie kończy się z chwilą startu działalności, ale trwa przez cały okres współpracy. Kolejny raz wychodzimy z naszą ofertą blisko do osób zainteresowanych franczyzą. Targi są doskonałym narzędziem do budowania świadomości naszej marki i nawiązywania nowych cennych kontaktów biznesowych – podkreśla Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.
Sieć jest obecna na targach ze stoiskiem, na którym można bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami firmy i franczyzobiorcami, również pochodzącymi z zagranicy. Reprezentanci sieci wezmą ponadto udział w konferencjach i panelach – w czwartek, 20 października, w godz. 12:30-13:00 w prelekcji „Nowoczesny i bezpieczny biznes z Żabką”, a w godz. 14:20-14:40 w „Spotkaniu z franczyzobiorczynią sklepu Żabka”. Uczestnictwo w spotkaniach z udziałem przedstawicieli Żabki to dla uczestników targów szansa na poznanie korzyści wynikających ze współpracy z siecią, a także kryteriów prowadzenia sklepu, również dla osób pochodzących spoza Polski. Na stoisku można również skosztować produktów marek własnych Żabki.
Ponadto dla przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią, Żabka przygotowała atrakcyjny benefit, który dodatkowo wesprze ich w procesie przygotowania do otwarcia sklepu. Aby z niego skorzystać, muszą oni zostawić swoje dane kontaktowe oraz do końca br. otworzyć placówkę pod zielonym szyldem.
Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej. Są niepowtarzalną okazją do spotkania przedstawicieli marek z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.