20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki
Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym
20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
– Jesteśmy nowoczesną franczyzą, sprawdzonym już przez ponad 7400 przedsiębiorców modelem biznesowym. Przedsiębiorcy prowadzący z nami swoje sklepy w całej Polsce, w niełatwych gospodarczo czasach, jeszcze bardziej doceniają partnerstwo i kompleksową pomoc z naszej strony. Od momentu przystąpienia do Żabki mogą liczyć na pełne wsparcie, które nie kończy się z chwilą startu działalności, ale trwa przez cały okres współpracy. Kolejny raz wychodzimy z naszą ofertą blisko do osób zainteresowanych franczyzą. Targi są doskonałym narzędziem do budowania świadomości naszej marki i nawiązywania nowych cennych kontaktów biznesowych – podkreśla Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.
Sieć jest obecna na targach ze stoiskiem, na którym można bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami firmy i franczyzobiorcami, również pochodzącymi z zagranicy. Reprezentanci sieci wezmą ponadto udział w konferencjach i panelach – w czwartek, 20 października, w godz. 12:30-13:00 w prelekcji „Nowoczesny i bezpieczny biznes z Żabką”, a w godz. 14:20-14:40 w „Spotkaniu z franczyzobiorczynią sklepu Żabka”. Uczestnictwo w spotkaniach z udziałem przedstawicieli Żabki to dla uczestników targów szansa na poznanie korzyści wynikających ze współpracy z siecią, a także kryteriów prowadzenia sklepu, również dla osób pochodzących spoza Polski. Na stoisku można również skosztować produktów marek własnych Żabki.
Ponadto dla przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią, Żabka przygotowała atrakcyjny benefit, który dodatkowo wesprze ich w procesie przygotowania do otwarcia sklepu. Aby z niego skorzystać, muszą oni zostawić swoje dane kontaktowe oraz do końca br. otworzyć placówkę pod zielonym szyldem.
Targi Franczyza są największym tego typu wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej. Są niepowtarzalną okazją do spotkania przedstawicieli marek z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.