25 LAT MARKI CZAS NA HERBATĘ!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Największa sieć herbaciana w Polsce, Czas na Herbatę, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Stworzona ćwierć wieku temu przez małżeństwo Agatę i Jakuba Szurlejów, obecnie posiada 83 salony w kraju, a rocznie obsługuje 725 tysięcy klientów. O powstaniu marki, o tym jak przez ten czas zmieniał się rynek oraz o planach na najbliższe lata opowiada Tomasz Ronczewski, Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.
Zmiana herbacianej rzeczywistości w Polsce
Polska w końcu lat 90-tych dawała przedsiębiorcom duże szanse rozwoju, konkurencja była ograniczona, a tempo zmian stosunkowo niewielkie. Wtedy też powstawało wiele firm, które obecnie są doskonale znane. Jeśli chodzi o rynek herbaty, to dominowała wówczas tradycyjna, czarna herbata. Marka Czas na Herbatę pragnęła zmienić tę tendencję i rozkochać Polaków także w innych rodzajach tego napoju.
- 25 lat to bardzo długi czas... szczególnie w obecnej rzeczywistości, gdzie wszystko dzieje się bardzo szybko. Klienci wtedy często nie znali herbat dobrych jakościowo, ciekawych mieszanek, nawet zielone herbaty nie były popularne. Zaproponowane przez nas oryginalne kompozycje smakowe, z niepowtarzalnym aromatem, oparte na wysokiej jakości bazach herbacianych szybko znalazły swoich odbiorców. Wiemy, że w naszym kraju kocha się herbatę i cieszymy się, że mogliśmy tę miłość rozbudzić – mówi Tomasz Ronczewski Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.
- Przez całe ćwierćwiecze musieliśmy dokonywać zmian, jakie naturalnie wymuszał rynek. Priorytetem zawsze było, jest i będzie utrzymanie doskonałej jakości, za jaką ceni się naszą markę i z jaką jesteśmy kojarzeni. Obecnie stale rosnąca konkurencja i rozwój sprzedaży przez Internet przyczyniają się do tego, że mamy cały czas atrakcyjną ofertę, wprowadzamy ciągłe zmiany, wiele nowości. Na przykład teraz aby wspólnie z klientami świętować nasze 25 lat, wprowadziliśmy specjalne herbaty urodzinowe z możliwością aż 50% rabatu, a także możliwość dobrania określonego produktu za 1 zł. Staramy się aby nasza oferta zawsze odpowiadała potrzebom klientów. – dodaje Tomasz Ronczewski.
Czego oczekują klienci?
W obecnych czasach klienci są świetnymi researcherami, potrafią znaleźć to, czego naprawdę potrzebują, a firmy wychodzą im naprzeciw.
- Świadomi klienci wymagają produktów naturalnych, chcą znać, jak najwięcej szczegółów. Liczy się już nie tylko niepowtarzalny smak i aromat, ale też funkcjonalność produktu czy jego opakowanie. Klienci oczekują również miejsc, gdzie mogą kupić komplet rzeczy potrzebnych do właściwego zaparzania czasem bardzo drogiej herbaty. Jest to cały rytuał, który my jako marka, musimy zapewnić. Świadomy konsument czerpie rady od profesjonalnych doradców, ale też z różnych źródeł internetowych, w których obecny sprzedawca musi istnieć jako ekspert. Wszystkie te rzeczy istnieją na naszej stronie internetowej oraz w salonach. – wyjaśnia Tomasz Ronczewski.
Jakie są przewidywania i plany marki?
- W ciągu najbliższych lat spodziewamy się dalszego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem asortymentu funkcjonalnego oraz klasycznego. Trendy te, tak widoczne nie tylko w branży herbat, mogą być jednak zahamowane i zmienione poprzez niestabilną sytuację gospodarczo-polityczną, gdzie zachwiane łańcuchy dostaw, zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumentów i rosnące ceny zmuszają na nas do zmian. Nasze produkty kiedyś obecne tyko
w specjalistycznych salonach Czas na Herbatę można znaleźć również w sieciowych sklepach takich jak np. Rossmann, Selgros. Obecni jesteśmy na wszystkich topowych portalach ecommercowych jak allegro.pl, amazon.pl oraz intensyfikujemy nasze działania oparte o serwis www.czasnaherbate.net. W najbliższych latach chcemy dalej zwiększać naszą sieć salonów, ale również wpasować się w trendy internetowe, rynkowe oraz rozwinąć sprzedaż
w Europie. – podsumowuje Tomasz Ronczewski.
Czas na Herbatę – największa sieć herbaciana w kraju. W tym roku obchodzi swoje 25-lecie. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.
https://czasnaherbate.net/
Kontakt dla mediów: marketing@herbata.net, +48 607 427 877

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.