4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu
Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją popularność w Internecie budują już od dawna - wirtualną działalność rozpoczęli około 10 lat temu.
4 miliony - tylu subskrybentów zgromadzili na swoich kanałach Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń. To popularni polscy YouTuberzy, których liczby mogą robić wrażenie. Mimo młodego wieku, wspomniani twórcy swoją internetową popularność budują już od wielu lat.
Po 4 miliony subskrypcji dla dwudziestoparolatków
Karol “Friz” Wiśniewski założył konto w serwisie YouTube 15 października 2010 roku. Największą popularność przyniosły mu treści tworzone wspólnie z grupą znajomych, znaną w Internecie jako Ekipa. 24-letni twórca przez rok publikował codzienne filmy, natomiast obecnie nowości na kanale Karol Friz Wiśniewski pojawiają się kilka razy w miesiącu i pokazują najciekawsze momenty z minionych dni. Aktualnie na kanale jest dostępnych ponad 500 filmów, które na chwilę obecną wygenerowały przeszło 1,3 mld odsłon. - Mimo że tworzę treści na YouTube już od prawie 10 lat, to każdy kolejny rekord cieszy mnie równie mocno. To pokazuje, że warto być konsekwentnym i świadomym twórcą, który ma plan na swój rozwój i konsekwentnie go realizuje - wyjaśnia Friz.
Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zaczął publikować filmy na YouTube już w 2008 roku. Na początku na jego kanałach pojawiały się głównie treści gamingowe. Obecnie 23-letni twórca nagrywa także filmy lifestylowe, w których, w luźnej formie, prezentuje między innymi swoje zainteresowania. Aktualnie na kanale reZigiusz jest dostępnych ponad 1 000 filmów, które do tej pory wygenerowały ponad 850 mln odsłon. - Cieszę się, że moje zainteresowania i to, co na co dzień sprawia mi radość interesuje również moich widzów. To bardzo ważne, by po tylu latach nagrywanie nadal sprawiało taką samą frajdę, jak na samym początku tej długiej i ciekawej przygody - mówi reZi.
Obaj twórcy są zrzeszeni w sieci partnerskiej GetHero. Agencja marketingowa z Wrocławia jest także organizatorem MeetUp®, czyli największego w Polsce spotkania fanów z twórcami internetowymi. W ubiegłym roku Friz (wraz z pozostałymi członkami Ekipy) i reZi byli ambasadorami tego wydarzenia.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.