50 zł za koszulkę = 50 zł dla domu dziecka - #DreamTIM dla Dzieciaków trwa!
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
1 czerwca 2021 r., w Dniu Dziecka, na platformie e-commerce TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski. Koszulki będą dostępne do końca czerwca 2021 r. lub do wyczerpania zapasów. Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność – trwa bowiem konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.
W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM-u i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.
Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:
- Elektryk – znaczy władca prądu
- Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
- Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?
Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzianego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.
– Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – dodaje Krzysztof Folta.
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.