50 zł za koszulkę = 50 zł dla domu dziecka - #DreamTIM dla Dzieciaków trwa!

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
1 czerwca 2021 r., w Dniu Dziecka, na platformie e-commerce TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski. Koszulki będą dostępne do końca czerwca 2021 r. lub do wyczerpania zapasów. Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność – trwa bowiem konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.
W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM-u i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.
Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:
- Elektryk – znaczy władca prądu
- Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
- Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?
Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzianego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.
– Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – dodaje Krzysztof Folta.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.