Komunikaty PR

5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę

2020-02-18  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa w poprzednim roku wzbogaciło się o kilka znanych, międzynarodowych marek. W 2020 rok weszło z impetem, otwierając sklep 5-10-15. z ofertą dla najmłodszych. Jest to drugi sklep otwarty w Trójmieście i zajmuje on powierzchnię 77,5 mkw. Marka od ponad 25 lat oferuje odzież dziecięcą – obecnie posiada ponad 220 sklepów w całej Polsce, tym samym będąc w czołówce placówek zaopatrzając najmłodszych do 12 roku życia. Ich oferta zawiera ubrania dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych, szczególnie dbając o ich komfort i dobry styl od najmłodszych lat.

„Sieć sklepów partnerskich 5-10-15. rozwija się konsekwentnie i w obecnie liczy sobie ponad 220 jednostek. Dzięki modelowi franczyzowemu rozpoczynamy działalność w nowych lokalizacjach, a otwarcie kolejnego sklepu w Trójmieście to z pewnością duży krok dla całej marki” mówi Michał Popowicz, właściciel salonu.

W 5-10-15. znajdują się ubrania zarówno na co dzień, sportowe, jak i na wyjątkowe okazje. Centrum Handlowe Osowa dba o propozycje również dla najmłodszych klientów. Między innymi przez proponowanie atrakcji na terenie CH Osowa takie jak elektryczne bujaki w różnych wariantach, sklep meblowy Meblik z ofertą wyłącznie dla najmłodszych, profesjonalny salon zajmujący się rowerami dostosowanymi dla dzieci szprychy.com, a także dziecięcą ofertę modową dostępną w H&M, Szachownicy oraz Pepco. Centrum organizuje także wiele wydarzeń skierowanych wyłącznie do maluchów poszerzając tym samym grono swoich klientów. 

Tylko w ostatnich kilku miesiącach CH Osowa powiększyło się m.in. o największy salon Pepco w Trójmieście, oddział GoSport czy sklep Triumph. Centrum stawia na aktywizację swoich klientów w każdym wieku oraz zdobywają nowych, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom organizując wiele eventów czy warsztatów, od beauty po kulinarne.

Świat dziecka jest wesoły, beztroski oraz pełen marzeń. Marka 5-10-15. dba o swoich najmłodszych klientów poprzez wybór najlepszych i najwygodniejszych materiałów. Podobnie jak my, wraz z zarządcą, spółką APSYS, staramy się zagwarantować dzieciom maksimum zadowolenia. Marka jest doceniana przez rodziców w całej Polsce, dlatego cieszymy się, że nasza oferta została urozmaicona o kolejny sklep skierowany bezpośrednio do dzieci” mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.

www.chosowa.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.