Komunikaty PR

5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markę

2020-02-18  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa w poprzednim roku wzbogaciło się o kilka znanych, międzynarodowych marek. W 2020 rok weszło z impetem, otwierając sklep 5-10-15. z ofertą dla najmłodszych. Jest to drugi sklep otwarty w Trójmieście i zajmuje on powierzchnię 77,5 mkw. Marka od ponad 25 lat oferuje odzież dziecięcą – obecnie posiada ponad 220 sklepów w całej Polsce, tym samym będąc w czołówce placówek zaopatrzając najmłodszych do 12 roku życia. Ich oferta zawiera ubrania dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych, szczególnie dbając o ich komfort i dobry styl od najmłodszych lat.

„Sieć sklepów partnerskich 5-10-15. rozwija się konsekwentnie i w obecnie liczy sobie ponad 220 jednostek. Dzięki modelowi franczyzowemu rozpoczynamy działalność w nowych lokalizacjach, a otwarcie kolejnego sklepu w Trójmieście to z pewnością duży krok dla całej marki” mówi Michał Popowicz, właściciel salonu.

W 5-10-15. znajdują się ubrania zarówno na co dzień, sportowe, jak i na wyjątkowe okazje. Centrum Handlowe Osowa dba o propozycje również dla najmłodszych klientów. Między innymi przez proponowanie atrakcji na terenie CH Osowa takie jak elektryczne bujaki w różnych wariantach, sklep meblowy Meblik z ofertą wyłącznie dla najmłodszych, profesjonalny salon zajmujący się rowerami dostosowanymi dla dzieci szprychy.com, a także dziecięcą ofertę modową dostępną w H&M, Szachownicy oraz Pepco. Centrum organizuje także wiele wydarzeń skierowanych wyłącznie do maluchów poszerzając tym samym grono swoich klientów. 

Tylko w ostatnich kilku miesiącach CH Osowa powiększyło się m.in. o największy salon Pepco w Trójmieście, oddział GoSport czy sklep Triumph. Centrum stawia na aktywizację swoich klientów w każdym wieku oraz zdobywają nowych, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom organizując wiele eventów czy warsztatów, od beauty po kulinarne.

Świat dziecka jest wesoły, beztroski oraz pełen marzeń. Marka 5-10-15. dba o swoich najmłodszych klientów poprzez wybór najlepszych i najwygodniejszych materiałów. Podobnie jak my, wraz z zarządcą, spółką APSYS, staramy się zagwarantować dzieciom maksimum zadowolenia. Marka jest doceniana przez rodziców w całej Polsce, dlatego cieszymy się, że nasza oferta została urozmaicona o kolejny sklep skierowany bezpośrednio do dzieci” mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.

www.chosowa.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.