Komunikaty PR

5-krotnie więcej sesji webinarowych, a każdy kolejny dzień to podwojenie kont

2020-03-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Dlatego ClickMeeting, polski dostawca rozwiązań webinarowych, przygotował bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami przeznaczonymi dla nauczycieli oraz wszystkich innych osób, które chcą w pełni wykorzystać potencjał nauki i współpracy online.

 

Obecnie rozwiązania typu webinar są bardzo popularne. Wiele osób tworzy swoje spotkania i wydarzenia online, co widać po statystykach ClickMeeting. Od początku marca firma zanotowała czterokrotny wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników. W tym momencie jest pięć razy więcej wydarzeń założonych przez klientów. To też pięć razy więcej zapytań od klientów z Polski, trzy razy więcej od klientów ze świata i 312% wzrost wejść na strony aplikacji. Dlatego firma dwukrotnie zwiększyła wydajność infrastruktury, żeby klienci mogli jeszcze sprawniej posługiwać się narzędziem. To szczególnie ważne teraz, kiedy zainteresowanie tą metodą seminarium oraz komunikacji rośnie.

 

Akademia Clickmeeting

W związku z tym firma chce wesprzeć klientów w obsłudze narzędzia. Dla osób, które trochę słabiej radzą sobie z obsługą technologii lub zwyczajnie chcą zdobyć wiedzę i poznać niestandardowe rozwiązania, firma uruchomiła właśnie Akademię ClickMeeting. To miejsce tworzone przez ekspertów, którzy uczą zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcjonalności webinarów. W ramach Akademi udostępniono bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami i grupę na Facebook, gdzie każdy może dzielić się wiedzą. Oprócz tego odbywają się cykliczne webinary szkoleniowe, po których uczestnicy otrzymają certyfikaty elektroniczne. Powstał też poradnik dla nauczycieli jak rozpocząć nauczanie online. Z pierwszego e-booka można m.in. dowiedzieć się jak prowadzić zajęcia lekcyjne, czyli jak utworzyć rozmowę, przesłać uczestnikom pliki, przygotować testy i ankiety online, włączyć tablicę on-line czy tryb zadawania pytań lub udostępnić ekran.

 

Z dnia na dzień osoby mające mniejszą styczność z technologiami i rozwiązaniami typu webinar zaczęły z nich korzystać. Dlatego chcemy wspierać i ułatwić im prowadzenie spotkań, lekcji, szkoleń czy wydarzeń za pomocą Akademii Clickmeeting. Nasze narzędzie nie tylko pomaga prowadzić zajęcia lekcyjne czy spotkania zespołów, ale też jest wsparciem marketingowym do rozwijania biznesu oraz organizacji wydarzeń.- dodaje Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting

 

Uczelnie wyższe już korzystają z webinarów

Wideokonferencje ułatwiają regularne spotkania firmom, które w tym momencie pracują zdalnie. Narzędzie zdobyło też swoją popularność na uczelniach wyższych, ponieważ pozwala prowadzić zajęcia online. Z ClickMeeting korzystają m.in. uczelnie wyższe: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku i w Toruniu i Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego,  a także szkoły prywatne: Profi-Lingua i DaVinci International Schools. Właśnie dlatego zostały też przygotowane poradniki dla nauczycieli i wykładowców, które pozwalają na szybki start z narzędziem.

 

Studia online prowadzimy od 2018 roku. Głównym powodem przejścia na ten system było wprowadzenie dodatkowej oferty studiów, która pozwoliłaby na elastyczność studiowania oraz umożliwiła dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta. Obecnie Uczelnia jest przygotowana na przeprowadzanie wszystkich form zajęć w postaci webinariów. - mówi dr Miłosz Gac prodziekan z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku

 

Webinary wykorzystujemy na uczelni od kilku lat. Z zajęć online korzystają studenci wszystkich rodzajów studiów, aczkolwiek dla studentów niestacjonarnych i podyplomowych jest to najlepsze rozwiązanie. Obecnie możemy przeprowadzić 50 równoległych spotkań, wykładów czy warsztatów w czasie rzeczywistym. - mówi Agnieszka Chrząszcz, zastępczyni dyrektora Centrum e-learningowego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.