68. Stacja paliw pod szyldem Intermarché uruchomiona w Śremie
Intermarché kontynuuje dynamiczny rozwój na rynku przymarketowych stacji paliw. Pod koniec czerwca sieć uruchomiła kolejny, 68. obiekt pod szyldem Intermarché. Jest to pierwsze z kilku otwarć zaplanowanych na ten roku przez sieć zarządzaną przez Grupę Muszkieterów.
Nowo otwarta stacja paliw w Śremie w województwie wielkopolskim jest jednocześnie trzecim już obiektem działającym w tym mieście pod szyldem Intermarché. Stacja paliw zlokalizowana przy ulicy Gostyńskiej 42b ma do zaoferowania swoim zmotoryzowanym klientom wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Oferta stacji paliw składa się z benzyny Pb 95, Pb 98, oleju napędowego oraz LPG, które dostarczane są przez Orlen Paliwa Sp. z o.o oraz Gaspol S.A. i poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Klienci obiektu mogą zatankować paliwo na jednym z sześciu stanowisk, czynnych przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Dla wygody klientów w ofercie znajduje się również dystrybutor AdBlue.
Ponadto stacja, oferuje klientom ponad 1500 produktów. W jej asortymencie znajduje się bogaty wybór produktów spożywczych i przemysłowych oraz akcesoriów motoryzacyjnych. Z kolei część gastronomiczna została zaprezentowana w nowej odsłonie – „Café Marché”. Klienci mogą w niej zamówić świeżo parzoną kawę oraz wybrać posiłek z rozszerzonej oferty.
– Otwarcie stacji paliw jest jedną z możliwości rozwoju własnego przedsiębiorstwa prowadzonego w ramach Grupy Muszkieterów. Właściciele sklepów mogą dowolnie wprowadzać dodatkowe usługi zgodnie ze swoimi upodobaniami oraz potrzebami lokalnych klientów. Poza stacją paliw jest możliwość otworzenia także m.in. myjni samochodowej, usług z zakresu e-commerce czy wędzarni – podkreśla Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Cieszymy się, że przedsiębiorcy prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché tak chętnie rozwijają się w naszych strukturach. Otwarcie kolejnej stacji paliw w Śremie umocniło pozycję Intermarché jako lidera na rynku przymarketowych stacji w Polsce. Nie zwalniamy tempa i w tym roku planujemy otwarcie jeszcze kilku takich obiektów.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Zakończenie wojny w Ukrainie poprawiłoby klimat inwestycyjny w Polsce. Inwestorzy cenią stabilność i bezpieczeństwo
– Choć mimo pandemii i wojny w Ukrainie nie odnotowano gwałtownego odpływu inwestorów zagranicznych z Polski, to zakończenie konfliktu za naszą wschodnią granicą pomogłoby w ich przyciągnięciu – wskazuje prof. Eliza Przeździecka ze Szkoły Głównej Handlowej. Dane za 2023 i wstępne wyniki z 2024 roku wskazują na zahamowanie trendu wzrostowego z poprzednich lat, na co miała wpływ również ogólna koniunktura gospodarcza na świecie.
Problemy społeczne
Powstanie europejska strategia dotycząca zdrowia psychicznego młodych. Kraje łączą siły, by chronić ich przed cyberzagrożeniami

Niemal połowa nastolatków zetknęła się z przemocą online. Co czwarty był wyzywany w sieci, a co piąty doświadczył ośmieszania – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Skala cyberprzemocy jest coraz większa, co w połączeniu z uzależnieniem od mediów społecznościowych oraz rosnącą presją wizerunkową negatywnie odbija się na zdrowiu psychicznym młodego pokolenia. 25 marca podczas nieformalnego posiedzenia Rady ds. Zdrowia EPSCO ministrowie zdrowia państw UE dyskutowali na temat tego, jak chronić zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w dobie technologii i mediów społecznościowych.
Farmacja
Coraz więcej osób choruje na kleszczowe zapalenie mózgu. Na profilaktyczne szczepienie zdecydował się tylko co 10. Polak

Tylko co 10. Polak zaszczepił się przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu – wynika z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Wyszczepialność jest bardzo niska i to mimo tego, że Polacy obawiają się kleszczy i chorób przez nie przenoszonych. Ich wiedza na ten temat jest jednak wybiórcza, a dodatkowo nie jest wspierana przez lekarzy. Zalecenie szczepienia przeciwko KZM otrzymuje mniej niż 7 proc. badanych, tymczasem liczba notowanych rocznie zakażeń od 2019 roku wzrosła prawie trzykrotnie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.