„7 metrów dla Ziemi” – ekologiczny format Rafała Gębury x myhive Warsaw Spire
myhive – należąca do Immofinanz międzynarodowa marka biurowa, pod którą działa m.in. warszawski wieżowiec Warsaw Spire – rozpoczęła współpracę z Rafałem Gęburą, twórcą „7 metrów pod ziemią”, autorem najpopularniejszych wywiadów na polskim YouTube (1,09 mln subskrypcji). W ramach kampanii promującej myhive Warsaw Spire powstał nowy format „7 metrów dla Ziemi” nagrywany w warszawskim wieżowcu, z udziałem gości specjalnych (m.in. Kasi Gandor i Macieja Orłosia). Na Warsaw Spire wyświetlono również specjalny neon reklamujący całą akcję. Za realizację odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
Nowy format powstający przy współpracy Rafała Gębury i myhive Polska realizowany jest na 38. piętrze w coworkingowych przestrzeniach Warsaw Spire w ramach projektu #myhiveourfuture. Zaproszeni do serii wywiadów „7 metrów dla Ziemi” goście specjalni (m.in. Kasia Gandor czy Maciej Orłoś) rozmawiają o problemach związanych z ekologią oraz dzielą się swoimi sposobami na dbanie o planetę. Celem kampanii jest zmiana przyzwyczajeń ludzi, pozytywny wpływ na środowisko i zaznaczenie obecności firmy myhive Polska w programie Climate Leadership.
– O współpracy z Rafałem Gęburą zdecydowało szereg czynników, jednak tym kluczowym była dla nas tematyka nowego cyklu jego wywiadów. Sami poprzez myhive kładziemy szczególny nacisk na aspekty proekologiczne, czy to poprzez wdrażanie w naszych budynkach eko inicjatyw, czy też angażując się z myhive w specjalny program Climate Leadership powered by UN Environment. W obu przypadkach naszym celem jest edukacja i wpływanie na zmiany zachowań ponad 13,000 osób pracujących w budynkach pod tą marką
– skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, firmy będącej właścicielem marki myhive.
Kampania rozpoczęła się od ogromnego neonu, który 14 maja rozświetlił ulice Warszawy, wyświetlając na wieżowcu Warsaw Spire napis „7 metrów pod Ziemią”. Do tej pory ukazały się pierwsze dwa odcinki z udziałem Kasi Gandor – aktywistki społecznej, z wykształcenia biotechnolożki oraz Macieja Orłosia – dziennikarza, aktora oraz działacza ekologicznego. Łącznie uzyskały już ponad 110 tys. wyświetleń.
Rafał Gębura to dziennikarz, który od lat w swoich wywiadach sięga po tematy uznawane za tabu i przybliża je swoim widzom w kameralnej atmosferze, która ułatwia ich odbiór. Prywatnie Rafał od wielu lat stosuje w swoim życiu rozwiązania proekologiczne.
– Moimi gośćmi są znani i lubiani, a do tego szczerze zaangażowani w ekologię. To osoby, które – podobnie jak ja – popełniają błędy, mają na sumieniu kilka ekologicznych grzechów, ale mają też dobrą wolę i chęć, aby więcej ich nie popełniać. Rozmawiając, będziemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami związanymi z ekologią, ale też zachęcać do proekologicznych postaw
– mówi Rafał Gębura.
Kolejne dwa odcinki serii zostaną opublikowane w nadchodzącym miesiącu. Goście specjalni pozostają jednak niespodzianką dla widzów. Organizatorzy zdradzają jedynie, że część gości, zaangażowani w kampanię youtuberzy, słyną ze swojej proekologicznej działalności, dzięki czemu nie tylko generują szeroki zasięg medialny, ale również umiejętnie utrzymują uwagę widzów i edukują, przekazując wartościowe treści oraz zmieniając ich postawę. Za koncepcję, realizację i koordynację kampanii odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.