8. edycja Poland & CEE Digital Finance Summit coraz bliżej
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Już 26 lutego rozpocznie się 8. edycja jednej z największych i najbardziej dynamicznych konferencji FinTech w Polsce. Wydarzenie potrwa 2 dni. Weźmie w nim udział 60 prelegentów, którzy opowiadać będą m.in. o strategiach po wdrożeniu PSD2, technologii chmury finansowej, big data, analityce, blockchain i AI.
– Innowacje w sektorze finansowym mają przełożenie na cały biznes. Nowoczesne metody płatności napędzają e-commerce, chmura zmienia bankowość, chatboty i technologie AI optymalizują procesy, a PSD2 sprawia, że na rynku pojawiają się nowe usługi i nowe modele biznesowe. Formuła konferencji pozwala na przedstawienie bardzo wielu przykładów zastosowania technologii fintech w praktyce. Zapraszam na Poland & CEE Digital Finance Summit – komentuje Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny portalu Fintek.pl, członek Rady Programowej Poland & CEE Digital Finance Summit.
Poland & CEE Digital Finance Summit to jedno z najciekawszych wydarzeń FinTech w Polsce. Program konferencji jest przygotowywany przez osiemnastoosobową radę programową, w której skład wchodzą przedstawiciele najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorstw technologiczno-finansowych w kraju.
– Sektor cyfrowych finansów cały czas bardzo dynamicznie się zmienia, dlatego istotne jest, by być świadomym możliwości, jakie niesie ze sobą najbliższa przyszłość oraz umiejętnie korzystać z pojawiających się szans. Warto o tym rozmawiać, żeby odpowiednio przygotować rozwiązania wewnątrz swojej organizacji, tak by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i wartościom naszych klientów - komentuje Monika Charamsa, CEO Bancovo, członkini Rady Programowej Poland & CEE Digital Finance Summit. – Udział w wydarzeniach, takich jak Digital Finance Summit daje szereg korzyści, niezależnie czy występujemy w roli prelegenta, członka rady programowej, czy uczestnika. Jest to zawsze szansa na wymianę doświadczeń, zdobycie dużej dawki inspiracji i branżowych kontaktów, dlatego zawsze chętnie uczestniczymy w konferencjach dotyczących sektora finansowego, w tym FinTech. Chcemy być na bieżąco z trendami - dodaje.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z przykładami zastosowania przełomowych technologii w usługach finansowych, nowe źródła wartości i modele biznesowe oraz ich wpływ na szerszy ekosystem. Przeprowadzone zostaną również analizy strategii po wdrożeniu PSD2. Prelegenci będą przyglądać się dokładnie technologii chmury finansowej, big data, blockchain, AI i innym narzędziom wykorzystywanym zarówno w zakresie back office, jak i w rozwoju produktu.
– Nowe technologie zmieniają branżę finansową na niespotykaną do tej pory skalę. Otwarta bankowość, rozwiązania chmurowe, blockchain, czy robotyzacja i sztuczna inteligencja dają nieograniczone możliwości tworzenia nowych usług, produktów finansowych oraz usprawniania istniejących procesów i narzędzi. Partnerstwa między instytucjami finansowymi a fintechami umożliwiają zwinne wdrażanie innowacji, a tym samym szybkie odpowiadanie na potrzeby klientów. Wierzę, że warto dzielić się doświadczeniami, pokazywać przykłady udanych kooperacji, a także prezentować synergie, które powstają we współpracy instytucji finansowych i startupów technologicznych – mówi Daniel Daszkiewicz, CIO w Alior Banku oraz członek Rady Programowej Poland & CEE Digital Finance Summit.
O ORGANIZATORZE:
EUROPEAN CONFERENCES UNITED (ECU)
www.conferences-united.eu
info@conferences-united.eu
Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie biznesu i profesjonalistów w dążeniu do zapewniania klientom coraz lepszej oferty i obsługi. Firmy i ekspertów wpieramy przez zapewnienie im możliwości zawierania nowych znajomości biznesowych, budowania długotrwałych relacji, poszerzania wiedzy na temat branży oraz aktualizowania informacji o najnowszych rozwiązaniach, technologiach czy narzędziach.
Każdego roku organizujemy wiele rozpoznawalnych na rynku eventów, które gromadzą od 100 do ponad 1500 menedżerów najwyższego szczebla. Działamy w branżach: RETAIL, FMCG, FINANSE I BANKOWOŚĆ.

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.