Komunikaty PR

Action liczy już 3000 pracowników w Polsce i zatrudni kolejnych

2022-10-07  |  12:29
Biuro prasowe

Action, najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, zatrudnia w Polsce już 3000 pracowników. Sieć obecna jest w naszym kraju od 2017 roku i ma już 219 sklepów, umożliwiając dostęp do szerokiej oferty różnorodnych produktów w najniższych cenach mieszkańcom 176 miast. Firma planuje kontynuować dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymać roczny wzrost zatrudnienia na poziomie ok. 1000 pracowników.

Action jest obecne w 10 krajach, zapewniając klientom stale zmieniającą się ofertę około 6000 produktów z takich kategorii jak dekoracje, zabawki, artykuły papiernicze, odzież i wiele innych. Pierwszy sklep marki w Polsce został otwarty w 2017 roku w Lesznie.

W sumie Action liczy obecnie 3000 pracowników w Polsce. Przekroczenie tego progu nastąpiło wraz z uruchomieniem najnowszego sklepu marki, oficjalnie otwartego w sobotę 24 września w Łodzi, przy ulicy Łagiewnickiej 54. Do każdego nowego sklepu Action zatrudnia 12 osób - od kierownika po asystenta sklepu. Firma posiada również polską centralę i prowadzi dwa Centra Dystrybucyjne w naszym kraju. 

"Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać Dominikę, naszego 3000. pracownika.  To wydarzenie podkreśla dynamikę rozwoju Action w Polsce, gdzie zatrudniamy obecnie około 1000 osób rocznie” - mówi Piotr Machowski, HR Manager marki w Polsce. "Na wszystkich stanowiskach, które obsadzamy - od pracowników sklepów, po specjalistę ds. łańcucha dostaw czy menadżera projektów - wszyscy dzielimy wartości Action. Są nimi orientacja na klienta, praca zespołowa, prostota, dyscyplina, świadomość kosztów i szacunek. To podstawa naszego sukcesu i fundament interakcji wewnątrz zespołu, a także kontaktów z naszymi klientami i partnerami biznesowymi" - dodaje.

Zaangażowanie firmy Action w tworzenie wyjątkowego miejsca pracy opiera się na zatrudnianiu osób podzielających wartości marki, a także na rozwoju kariery zawodowej obecnych pracowników. Jeszcze w tym roku firma spodziewa się awansu ponad 200 pracowników w Polsce. Action chce także przyciągnąć młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają przyjaznego miejsca na rozpoczęcie swojej ścieżki kariery w przyjaznym środowisku marki.

"Umożliwianie naszym współpracownikom rozwoju wspólnie z marką to ważna część naszego sukcesu. Jesteśmy przekonani, że awanse wewnętrzne są motorem zaangażowania, długoletniej współpracy i dużym atutem Action już podczas samej rekrutacji. Są one również kluczem do zachowania naszego DNA marki przy tak szybkim rozwoju. Dynamiczny wzrost pozwala nam oferować wiele awansów, ale też możliwości mobilności wewnętrznej. Przykładem takiej ścieżki rozwoju jest jeden z naszych Dyrektorów Regionalnych, który współpracę z nami rozpoczynał jako pracownik pierwszego sklepu Action w Polce” - wyjaśnia Piotr Machowski. "Takich historii nie brakuje w obecnym zespole, jak również wśród pracowników, którzy są z nami od samego początku obecności Action w kraju. Gdziekolwiek znajdują się nasi współpracownicy, ludzie tworzący Action są kluczem do naszego sukcesu. To ich zaangażowanie i energia pozwalają nam spełniać nasze ambicje."

 

-----------------------------

O Action

Action to najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6000 produktów w ponad 2100 sklepach, ponad 12 milionom klientów każdego tygodnia. Ponadto w każdym tygodniu kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób ponad 124 różnych narodowości, w 10 krajach. Oferując ciągle zaskakujący asortyment w najniższych cenach, stale udoskonalamy nasze produkty w zakresie jakości i zrównoważonego rozwoju. Obietnica Action: Niskie ceny. Duży uśmiech.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.