Komunikaty PR

Łączą nas wartości: Mateusz Kusznierewicz ambasadorem inwestycji Sol Marina

2020-07-14  |  13:00

Dekpol Deweloper podpisał umowę współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich żeglarzy został Ambasadorem inwestycji Sol Marina realizowanej w Gdańsku Sobieszewie. Sportowca i Spółkę połączyły wspólne wartości. W ramach kampanii „Odkryj nowe możliwości” chcą pokazać Polakom jak wykorzystać potencjał nowej rzeczywistości związanej z pandemią COVID-19 do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. Zawarta dziś umowa obejmuje również wspólne plany biznesowe. Firma Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz zajmie się organizacją szkoleń, eventów i regat na terenie inwestycji oraz opieką i serwisem jachtów zacumowanych w Sol Marina.

 

- Wartości, które reprezentuje Mateusz Kusznierewicz są wpisane w DNA naszej firmy i inwestycji Sol Marina. Są to pasja, zaangażowanie, konsekwencja i ciężka praca, dzięki którym można zrealizować nawet najbardziej ambitne cele – powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Zarządu Dekpol Deweloper.

– Są ludzie, w przypadku których słowo „mistrz” można odmienić przez wszystkie przypadki. Nie inaczej jest w przypadku Mateusza Kusznierewicza. Wyróżnia go wyjątkowa charyzma i wybitne osiągnięcia, nie tylko w świecie sportu, ale i w biznesie. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Mateusz Kusznierewicz powinien zostać twarzą naszej inwestycji. Realizujemy ją z myślą o osobach, które tak jak on mają pasję i marzenia, które chcą i potrafią je zrealizować – dodał Dariusz Radtke, Dyrektor Marketingu Grupy Dekpol.

Sol Marina to jedyna taka marina budowana obecnie nad Zatoką Gdańską. W ofercie są dostępne ekskluzywne apartamenty z prywatnymi miejscami do cumowania jachtu lub łodzi motorowodnej. Do dyspozycji mieszkańców będą też wyjątkowe udogodnienia, m.in. basen, sauny - sucha i mokra, sala fitness, restauracja, sala zabaw dla dzieci oraz sala bankietowa i przede wszystkim własny kapitanat oraz w pełni wyposażone nabrzeże.

- Większość czasu żegluję za granicą. Mam więc świetny pogląd na to, jak wygląda infrastruktura żeglarska w Polsce, a jak na świecie. W mojej ocenie w tym zakresie nie dogoniliśmy jeszcze Zachodu. Na szczęście infrastruktura cały czas prężnie się rozwija. Najlepszym dowodem na to jest Sol Marina – pierwsza tego typu prywatna marina na polskim wybrzeżu. Gdybym miał kiedyś wybudować swoją własną marinę byłaby do niej podobna. Dlatego zdecydowałem się na współpracę z Dekpol Deweloper i pełnienie roli Ambasadora tego wyjątkowego projektu – powiedział  Mateusz Kusznierewicz.

Jednocześnie powołano nową firmę Yacht Master by Mateusz Kusznierewicz. Na terenie inwestycji Sol Marina będzie oferowany szeroki wachlarz szkoleń i usług związanych z kompleksową opieką nad jachtami i łodziami motorowymi, w tym serwis, doposażenia,  rezerwację miejsc w innych marinach czy zimowanie łodzi.

Współpraca Mateusza Kusznierewicza z Dekpol Deweloper obejmuje również realizację wspólnych wydarzeń, w tym pikników i regat żeglarskich. Sportowiec i Spółka wspólnie zrealizują też kampanię „Odkryj nowe możliwości”. Jej celem jest pokazanie jak pozytywnie spojrzeć na zmiany wynikające z globalnej pandemii COVID-19 i wykorzystać ich potencjał do przewartościowania i poprawy jakości swojego życia. - Work-life balance, żeglarski styl życia, nieznane zakątki Zatoki Gdańskiej, to tylko niektóre z tematów, które poruszymy w ramach kampanii – zapowiedział Dariusz Radtke.

Kampania będzie realizowana przede wszystkim w Internecie, między innymi w mediach społecznościowych (Facebooku i Instagramie) na profilach inwestycji Sol Marina i Mateusza Kusznierewicza.

Sol Marina realizowana jest etapowo. W I etapie, który zostanie oddany do użytku już w przyszłym roku, powstaną 92 apartamenty o powierzchni od 41 do 89 mkw. W II i III etapie powstanie odpowiednio 98 i 118 apartamentów oraz Hotel Sol Marina by Grano z 130 pokojami.

Sol Marina to niejedyna inwestycja planowana przez Dekpol Deweloper w unikalnej lokalizacji Gdańska - Sobieszewie. Spółka planuje tu realizację kolejnych projektów. Będą to m.in. dwie kameralne nieruchomości Lazur Park i Villa Neptun, które trafią do sprzedaży już w bieżącym roku.

 

***

 

Więcej informacji na stronie:

www.solmarina.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.