Komunikaty PR

Adgar Poland powiększy kompleks biurowy Adgar Plaza na warszawskim Służewcu

2022-11-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Mystkowski
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny

Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Po sierpniowym przejęciu biurowca Renaissance Tower na warszawskiej Woli, Adgar Poland nie zwalnia tempa. Tym razem spółka zwiększyła swój stan posiadania w biznesowej części Służewca. Na działce o powierzchni niemal 7 tys. mkw, usytuowanej przy ul. Marynarskiej 10, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego kompleksu Adgar Plaza, powstanie kolejny nowoczesny budynek biurowy.

Dotychczasowym właścicielem działki przy Marynarskiej 10 był bank Pekao S.A. Usytuowany na niej budynek jest doskonale znany wszystkim pracownikom i mieszkańcom Służewca – jego wygodna lokalizacja zapewnia bowiem widoczność z głównej arterii komunikacyjnej przy zjeździe z trasy S79 przy warszawskim lotnisku Okęcie.  Zakup działki w tak newralgicznym miejscu jest jednym z najciekawszych, tegorocznych ruchów inwestycyjnych na mokotowskim rynku nieruchomości komercyjnych.  Zgodnie z planami Adgar Poland, na działce powstanie nowy biurowiec, który znacząco powiększy ofertę dewelopera w tej części Warszawy. Działka sąsiaduje z kompleksem trzech budynków biurowych (o łącznej powierzchni 39 tys. mkw) już należących do spółki: Adgar Plaza A i B oraz Adgar Plaza One.

„Perspektywa rozwoju Służewca jest bardzo obiecująca, a ukończone inwestycje drogowe i komunikacyjne istotnie wzmocniły jego potencjał biznesowy i mieszkaniowy. Synergia obu tych funkcji urbanistycznych, charakterystyczna dla nowoczesnych i dobrze zarządzanych aglomeracji, w naszych decyzjach inwestycyjnych ma kluczowe znaczenie. Rola Adgar Poland nie kończy się bowiem na zapewnieniu wygodnych, przyjaznych i elastycznych warunków pracy w biurowcach spółki. Dbamy również o aspekt wielofunkcyjności naszych budynków, by lokalna społeczność mogła korzystać w nich z wielu pozabiurowych usług. Obecność żłobków, przedszkoli, sklepów, kawiarni, restauracji czy klubów fitness w naszych nieruchomości pozwala tworzyć przestrzeń, która tętni życiem również po godzinach pracy biurowej, a dodatkowo wpisuje się w trend tzw. 15-minutowych miast” – mówi Michael Mevorach, Country Manager, Adgar Poland. Poza nieruchomością przy Marynarskiej 10, Adgar Poland zakupił w ostatnim czasie również mniejszą działkę (750 mkw), położoną pomiędzy nową inwestycją, a Adgar Plaza One. Zakup parceli konsoliduje dostępną powierzchnię oraz umożliwi zachowanie spójności funkcjonalnej oraz wizualnej całego kompleksu Adgar Plaza.

Budynek biurowy, który powstanie w przyszłości przy ul. Marynarskiej 10, będzie już czternastym w portfelu warszawskich nieruchomości spółki. Ich łączna powierzchnia na dziś wynosi 140 tys. mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.