Komunikaty PR

Adrian Bojczuk dołącza do zespołu TFG Asset Management

2023-01-11  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania A.Bojczuk ( 2.6 MB )

Adrian Bojczuk dołącza do zespołu TFG Asset Management

Z nowym rokiem do zespołu TFG Asset Management dołącza Adrian Bojczuk. Obejmie stanowisko Leasing Directora, a pod jego opieką znajdą się obiekty biurowe z portfolio spółki w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku.

Adrian Bojczuk dotychczas pracował w strukturach JLL, gdzie doradzał klientom i reprezentował ich w procesach wynajmu. Następnie związany był z BNP Paribas Real Estate, gdzie pełnił funkcję Associate Director, Head of Landlord Representation. W kolejnych latach obejmował funkcję dyrektora zarządzającego w Polskim Holdingu Nieruchomości i był odpowiedzialny za wynajem oraz zarządzanie ponad 140 nieruchomościami w całej Polsce. Nadzorował także działania związane z projektowaniem i aranżacją powierzchni w ramach zarządzanego portfela nieruchomości. Do TFG przeniósł się z w polskiego oddziału Tétris, gdzie pełnił funkcję EMEA Investors and Landlords Client Development Director.

Cieszymy się, że Adrian Bojczuk wesprze nasz zespół leasingowy. Jego wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych, zarówno jako lider zespołu i manager, jak i pośrednik w transakcjach jest dla nas ogromną wartością. W TFG stawiamy na wiedzę, zaangażowanie i praktykę, a także dobre relacje, entuzjazm i kreatywność. Adrian idealnie wpisuję się w naszą kulturę organizacyjną dzięki swojemu doświadczeniu w negocjacjach, zarządzaniu aktywami, ekonomii i marketingu nieruchomości, budowaniu zespołów i zarządzaniu ludźmi. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli naszej firmie jeszcze efektywniej realizować wyznaczone cele – komentuje Anna Fijałkowska, CEO TFG Asset Management.

TFG Asset Management to spółka wywodząca się z irlandzkiej grupy kapitałowej, posiadającej w swoim portfolio wysokiej klasy nieruchomości w sektorze biurowym oraz handlowych położone w atrakcyjnych lokalizacjach w takich miastach jak Warszawa, Wrocław, Poznań czy Gdańsk.

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Dymek
SENIOR PR MANAGER

+48 601 542 502

magdalena.dymek@triplepr.pl

www.triplepr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.