Komunikaty PR

Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland

2024-02-12  |  13:00
Biuro prasowe

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.

Agata Krawczyk obejmie stanowisko Strategic Director i będzie nadzorowała pracę całego działu strategii agencji McCANN i Grupy. Krawczyk, przynosząc ze sobą bogate doświadczenie z DDB Warszawa, gdzie współzarządzała zespołem strategii i jednym z kluczowych business unitów agencji, będzie wspierać McCANN w dalszym rozwoju strategicznym. Agata przez 10 lat była związana z DDB Warszawa, gdzie przeszła praktycznie wszystkie szczeble zawodowe w dziale strategii, zdobywając doświadczenie we wszystkich głównych branżach na rynku. Ostatnio pracowała m.in. dla Pepsi, Cheetos, SEAT & CUPRA i Allegro.

- McCANN to globalnie sieć nr 1 w rankingu Effie, a lokalnie agencja, której udało się osiągnąć bezprecedensowy w historii polskiej reklamy sukces na festiwalu w Cannes. To agencja, z którą na lata pozostają topowi klienci i którą tworzą wyjątkowi ludzie. Bardzo się cieszę, że dołączam do tak silnego zespołu i będę częścią nowego, ekscytującego rozdziału w historii McCANN Poland. – podkreśla Agata Krawczyk, Strategic Director McCANN Poland.

Bartosz Jeglejewski, nowy Creative Director McCANN Poland, przez ostatnie lata pełnił funkcję Creative Group Head’a w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days). Jego projekty zostały nagrodzone łącznie ponad 70 nagrodami w międzynarodowych i krajowych konkursach m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (m.in. Charity of the year), Innovation i MIXX (Best in show). Jeglejewski to także współautor m.in. kampanii „Najmłodszy headhunter na świecie”, najczęściej nagradzanego polskiego projektu z 2022 roku, a ostatnio także nagradzanych prac „The Rebel Page” dla Gazety Wyborczej oraz „Kiepski case o szczepieniach” dla Telewizji Polsat.

- Bardzo się cieszę, że dołączam do McCANN Poland, jednej z najbardziej znanych agencji na rynku, nr 1 w światowym rankingu Cannes Lions Agency for Good. Wierzę, że z tak znakomitym zespołem ekspertów będziemy tworzyć wyraziste i kreatywne kampanie, które odpowiedzą na biznesowe wyzwania klientów, przyczynią się do ich wzrostów i na długo zostaną w pamięci odbiorców. – mówi Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland.

- Agencja McCANN pojawiła się w Polsce już na początku lat 90tych, będąc pierwszą agencją sieciową na naszym lokalnym rynku. Od tego czasu przeszliśmy wiele zmian, które nas rozwijały, ale też pozwalały przez lata utrzymywać czołową pozycję w branży kreatywnej. Dołączenie Agaty i Bartka jest kolejnym ważnym krokiem dla McCANN Poland wzmacniającym pion strategiczno-kreatywny w naszej agencji i Grupie. - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.