Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.
Agata Malinowska, obecnie Social Paid Specialist w Grupie Open Mobi, z branżą marketingu związana jest od 2013 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingowych oraz po stronie klienta. Pracowała dla polskich oraz globalnych marek z branż: FMCG, beauty, travel, farmacja, finanse oraz bankowość. Zajmowała się zarówno budowaniem contentu, prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, jak i tworzeniem strategii, SEO oraz zarządzaniem relacjami z klientami (CRM).
Monika Hoja, Social Media Manager, odpowiada za strategię i realizację działań Grupy Open Mobi na Facebooku oraz LinkedInie, dla wszystkich marek własnych agencji. Komunikacją z wykorzystaniem social media zajmuje się od ponad 7 lat. Poprzednio prowadziła kanały socialowe marek z branży beauty & fashion, m.in. NEAUVIA, ITP S.A, Royal Collection oraz klinik medycyny estetycznej. Ukończyła Szkołę Mistrzów Reklamy, a także grafikę komputerową na WSiF.
***
Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.
Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.