Komunikaty PR

Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio

2021-03-08  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

ASAP Care 24 działa na rynku od 2016 r. W portfolio ma klientów takich jak Media Markt, Virgin Mobile, czy też marki należące do Maspex oraz Sanofi. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. W 2018 r. w agencję zainwestował fundusz Meta Ventures. W marcu br. agencja zmieniła nazwę na Moderio.

- Jako Moderio będziemy w dalszym ciągu rozwijać nasze kluczowe usługi związane z moderacją w kanałach online. Na polskim rynku nie mamy bezpośredniej konkurencji. Jesteśmy jedyną firmą, która w tak kompleksowy sposób skupia się na obsłudze moderacyjnej marek we wszystkich kanałach kontaktu dostępnych w sieci. Zmieniamy nazwę, aby podkreślić nasze kompetencje i zwiększyć świadomość usług, które dostarczamy – mówi Daniel Grzesiuk, CEO agencji.

Moderio oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowanie opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Agencja prowadzi również projekty na rynkach zagranicznych, m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE. Specjaliści Moderio skupiają się na moderacji prosprzedażowej, aktywnie pomagając klientom w decyzjach zakupowych, wspierają też tradycyjne kanały kontaktu w pozyskiwaniu leadów oraz lojalizacji klientów.

- Rok 2020 pokazał, że praktycznie nie ma już na rynku marek, które mogą pomijać kanały komunikacji cyfrowej w procesach sprzedaży i obsługi klientów. Dodatkowo epidemia COVID-19 sprawiła, że jeśli marka myśli o oferowaniu swoich produktów lub usług szerszemu gronu odbiorców musi być gotowa na permanentny i bliski kontakt z konsumentami – podkreśla Grzesiuk – Kontakt z konsumentami skupiony wyłącznie na celach informacyjnych i niedopuszczaniu do kryzysów wizerunkowych już nie wystarcza. Od moderatora na czacie lub w social media oczekujemy jako konsumenci porady i pomocy w podjęciu właściwej decyzji zakupowej, a jako marka, że będzie dbał o zwiększanie sprzedaży i satysfakcję konsumentów, tak jak konsultant w sklepie czy punkcie obsługi. Dlatego kolejna ważna zmiana idąca za rebrandingiem to zwiększenie naszych kompetencji wspierających bezpośrednio sprzedaż w kanałach online.

W ramach rebrandingu agencja zmieniła nazwę, logotyp oraz stworzyła nowy serwis internetowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.