Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
ASAP Care 24 działa na rynku od 2016 r. W portfolio ma klientów takich jak Media Markt, Virgin Mobile, czy też marki należące do Maspex oraz Sanofi. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. W 2018 r. w agencję zainwestował fundusz Meta Ventures. W marcu br. agencja zmieniła nazwę na Moderio.
- Jako Moderio będziemy w dalszym ciągu rozwijać nasze kluczowe usługi związane z moderacją w kanałach online. Na polskim rynku nie mamy bezpośredniej konkurencji. Jesteśmy jedyną firmą, która w tak kompleksowy sposób skupia się na obsłudze moderacyjnej marek we wszystkich kanałach kontaktu dostępnych w sieci. Zmieniamy nazwę, aby podkreślić nasze kompetencje i zwiększyć świadomość usług, które dostarczamy – mówi Daniel Grzesiuk, CEO agencji.
Moderio oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowanie opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Agencja prowadzi również projekty na rynkach zagranicznych, m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE. Specjaliści Moderio skupiają się na moderacji prosprzedażowej, aktywnie pomagając klientom w decyzjach zakupowych, wspierają też tradycyjne kanały kontaktu w pozyskiwaniu leadów oraz lojalizacji klientów.
- Rok 2020 pokazał, że praktycznie nie ma już na rynku marek, które mogą pomijać kanały komunikacji cyfrowej w procesach sprzedaży i obsługi klientów. Dodatkowo epidemia COVID-19 sprawiła, że jeśli marka myśli o oferowaniu swoich produktów lub usług szerszemu gronu odbiorców musi być gotowa na permanentny i bliski kontakt z konsumentami – podkreśla Grzesiuk – Kontakt z konsumentami skupiony wyłącznie na celach informacyjnych i niedopuszczaniu do kryzysów wizerunkowych już nie wystarcza. Od moderatora na czacie lub w social media oczekujemy jako konsumenci porady i pomocy w podjęciu właściwej decyzji zakupowej, a jako marka, że będzie dbał o zwiększanie sprzedaży i satysfakcję konsumentów, tak jak konsultant w sklepie czy punkcie obsługi. Dlatego kolejna ważna zmiana idąca za rebrandingiem to zwiększenie naszych kompetencji wspierających bezpośrednio sprzedaż w kanałach online.
W ramach rebrandingu agencja zmieniła nazwę, logotyp oraz stworzyła nowy serwis internetowy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.