Komunikaty PR

Agrobex buduje i wspiera

2020-05-27  |  12:17
Biuro prasowe

Zgodnie z harmonogramem przebiegają prace przy budowie osiedla Silesia na terenie Zielonej Góry. Inwestor, spółka Agrobex proponuje w I etapie 59 mieszkań. Będą windy, komórki lokatorskie, rowerowania czy plac zabaw. Deweloper zapowiada, że pojawią się także działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu dla lokalnej społeczności.

Nowoczesny kompleks dwóch budynków wielorodzinnych powstaje przy ulicy Osiedle Śląskie. Łącznie będzie to 117 mieszkań o powierzchni od 43 do 59 mkw, czyli lokale 2- i 3- pokojowe. Trwa budowa I etapu, czyli budynku z 59 lokalami. - Osiedle Silesia to kolejna nasza inwestycja na terenie Zielonej Góry. Warto zaznaczyć, że na dachu będziemy montować panele fotowoltaiczne, które mogą zaspokoić zapotrzebowanie na prąd, na przykład w klatkach schodowych czy przy oświetleniu terenów zielonych wspólnoty - mówi Krzysztof Kruszona, Prezes Zarządu firmy Agrobex. Poza panelami fotowoltaicznymi będą także komórki lokatorskie, windy, wózkarnia, rowerownia oraz naziemny parking. Ważnym elementem dla dewelopera na wszystkich inwestycjach jest plac zabaw, którego również tutaj nie zabraknie. Właściciele lokali na parterze otrzymają ogródki oraz rolety zewnętrzne. Pozostałe mieszkania będą posiadały balkony oraz kasety z możliwością montażu zewnętrznych rolet. Ceny rozpoczynają się od 4900 zł brutto za mkw, a planowany termin zakończenia realizacji pierwszego budynku to koniec II kwartału 2021 roku. Ważnym atutem kompleksu jest jego lokalizacja. Komunikacja z centrum oraz obwodnicą miasta pozwoli na sprawne przemieszczanie się po mieście czy wyjazd poza teren aglomeracji. W najbliższej okolicy inwestycji mieszczą się także wszystkie udogodnienia zapewniające komfort zamieszkiwania - szkoła, przedszkole, przychodnia, klub fitness czy liczne punkty handlowo-usługowej.

Wraz z projektem osiedla Silesia Agrobex rozpoczął również działania, z których jest znany od wielu lat, czyli aktywności prospołecznej. Deweloper systematycznie angażuje się w projekty niemające charakteru biznesowego, ale wynikające z zasad CSR, czyli Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Pierwszym z nich było włączenie się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice”. W przygotowaniu są kolejne działania. - Nasza firma jest znana ze wsparcia, jakiego udziela sportowcom. Stąd decyzja, by włączyć się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice” była zupełnie naturalna, ponieważ uzupełnia nasze działania CSR i promowanie sportu, jakie podejmujemy w Poznaniu oraz regionie. Ponadto chcemy nawiązać relację z lokalną społecznością, gdyż jako deweloper realizujący projekt Osiedle Silesia z Zieloną Górą wiążemy się na dłużej. Poza tym tak właśnie postrzegamy obecność dewelopera w danej lokalizacji i taka idea wpisuje się w DNA naszej firmy. - zaznacza Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki Agrobex.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.