Komunikaty PR

Agrobex buduje i wspiera

2020-05-27  |  12:17
Biuro prasowe

Zgodnie z harmonogramem przebiegają prace przy budowie osiedla Silesia na terenie Zielonej Góry. Inwestor, spółka Agrobex proponuje w I etapie 59 mieszkań. Będą windy, komórki lokatorskie, rowerowania czy plac zabaw. Deweloper zapowiada, że pojawią się także działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu dla lokalnej społeczności.

Nowoczesny kompleks dwóch budynków wielorodzinnych powstaje przy ulicy Osiedle Śląskie. Łącznie będzie to 117 mieszkań o powierzchni od 43 do 59 mkw, czyli lokale 2- i 3- pokojowe. Trwa budowa I etapu, czyli budynku z 59 lokalami. - Osiedle Silesia to kolejna nasza inwestycja na terenie Zielonej Góry. Warto zaznaczyć, że na dachu będziemy montować panele fotowoltaiczne, które mogą zaspokoić zapotrzebowanie na prąd, na przykład w klatkach schodowych czy przy oświetleniu terenów zielonych wspólnoty - mówi Krzysztof Kruszona, Prezes Zarządu firmy Agrobex. Poza panelami fotowoltaicznymi będą także komórki lokatorskie, windy, wózkarnia, rowerownia oraz naziemny parking. Ważnym elementem dla dewelopera na wszystkich inwestycjach jest plac zabaw, którego również tutaj nie zabraknie. Właściciele lokali na parterze otrzymają ogródki oraz rolety zewnętrzne. Pozostałe mieszkania będą posiadały balkony oraz kasety z możliwością montażu zewnętrznych rolet. Ceny rozpoczynają się od 4900 zł brutto za mkw, a planowany termin zakończenia realizacji pierwszego budynku to koniec II kwartału 2021 roku. Ważnym atutem kompleksu jest jego lokalizacja. Komunikacja z centrum oraz obwodnicą miasta pozwoli na sprawne przemieszczanie się po mieście czy wyjazd poza teren aglomeracji. W najbliższej okolicy inwestycji mieszczą się także wszystkie udogodnienia zapewniające komfort zamieszkiwania - szkoła, przedszkole, przychodnia, klub fitness czy liczne punkty handlowo-usługowej.

Wraz z projektem osiedla Silesia Agrobex rozpoczął również działania, z których jest znany od wielu lat, czyli aktywności prospołecznej. Deweloper systematycznie angażuje się w projekty niemające charakteru biznesowego, ale wynikające z zasad CSR, czyli Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Pierwszym z nich było włączenie się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice”. W przygotowaniu są kolejne działania. - Nasza firma jest znana ze wsparcia, jakiego udziela sportowcom. Stąd decyzja, by włączyć się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice” była zupełnie naturalna, ponieważ uzupełnia nasze działania CSR i promowanie sportu, jakie podejmujemy w Poznaniu oraz regionie. Ponadto chcemy nawiązać relację z lokalną społecznością, gdyż jako deweloper realizujący projekt Osiedle Silesia z Zieloną Górą wiążemy się na dłużej. Poza tym tak właśnie postrzegamy obecność dewelopera w danej lokalizacji i taka idea wpisuje się w DNA naszej firmy. - zaznacza Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki Agrobex.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.