Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem

2020-01-10  |  13:00
Biuro prasowe

E.Wedel wystartował z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlemi oferującym zimowe rozrywki w mieście, jak i w górskich miejscowościach. Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020. Najbardziej czekoladowa marka zagości w aż dziewięciu lokalizacjach, gdzie zadba o to, aby uprzyjemnić zimę. 

Początek akcji w Warszawie 

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Wydarzenie w stolicy było początkiem akcji Zima z Wedlem. Od tego momentu, odwiedzający mogą skorzystać z dwóch, dużych lodowisk, czy też 12-metrowej Górki Lodowej E.Wedel, przeznaczonej do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekają też tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Nowością na Zimowym Narodowym jest Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie, wziąć udział w grach i zabawach, np. Czekoladowych Puzzlach czy Czekoladowym Quizie. W świąteczny nastrój nastraja kilkunastometrowa, iluminowana choinka E.Wedel.

E.Wedel na Stokach Narciarskich i Lodowiskach

Aby zagwarantować zimową rozrywkę w innych częściach Polski, E.Wedel organizuje także trzy 5-dniowe eventy na stokach w Szczyrku (7-11 lutego), Czarnej Górze (13-17 lutego) i Białce Tatrzańskiej (31 stycznia-4 lutego). Podczas wydarzeń będzie można odwiedzić Strefę Przyjemności, która będzie miejscem regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady, w strefie dostępna będzie fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznają sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Dodatkowo dla najmłodszych dostępna będzie mobilna strefa zabaw o nazwie Małe przyjemnościoraz górka lodowa i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane będą również meetupy z ambasadorką akcji, Kompleksiarą. 

- Akcja Zima z Wedlem ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventów mogli odetchnąć po aktywnym dniu na stoku oraz lodowisku, ogrzać się gorącą czekoladą po wielu godzinach na mrozie, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z atrakcji Zimy z Wedlem! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Najbardziej czekoladowa marka w Polsce gwarantuje również zabawę na lodowiskach w największych miastach Polski: w Bydgoszczy (04-05.01), Lublinie (11-12.01), Łodzi (18-19.01), Poznaniu (25-26.01) i w Białymstoku (22-23.02). Eventy na lodowiskach będą składać się ze Strefy Przyjemności z podobnymi atrakcjami jak na stokach, a także Strefy Małych Przyjemności z animatorem prowadzącym gry i zabawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.