Smak zaczyna się od mięsa
W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. – Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt. Mięsa i produkty marki Sokołów przechodzą ponadto rygorystyczną kontrolę jakości na wszystkich etapach produkcji, aby spełnić najwyższe standardy. W naszym różnorodnym i szerokim asortymencie każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a dzięki sprawnie działającemu modelowi dystrybucji zapewniamy łatwą i szeroką dostępność produktów, z gwarancją zachowania świeżości i jakości.
W spotach emitowanych w ramach kampanii, o jakości mięsa Sokołów mówi Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek. Od lat dzieli się on swoją wiedzą na temat gotowania i promuje zdrowe, smaczne jedzenie. – Styl gotowania Pascala łączy w sobie pasję do prostoty z dbałością o detale, a jego dania często charakteryzują się nowoczesnym podejściem do klasycznych smaków – podkreśla Maciej Częścik. – Taka idea jest nam bardzo bliska, dlatego to właśnie Pascal pojawia się w naszej kampanii jako kulinarny autorytet.
W kampanijnych materiałach zaprezentowane jest także nowe logo Sokołowa. Jest ono uwspółcześnioną, uproszczoną i bardziej czytelną wersją poprzedniego znaku firmowego. Pojawiają się również opakowania w nowej identyfikacji wizualnej. Ich szata graficzna jest ujednolicona i odświeżona. Wyróżnia ją nowoczesna estetyka, która wzmacnia rozpoznawalność i podkreśla wysoką jakość produktów.
Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.