Smak zaczyna się od mięsa
W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. – Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt. Mięsa i produkty marki Sokołów przechodzą ponadto rygorystyczną kontrolę jakości na wszystkich etapach produkcji, aby spełnić najwyższe standardy. W naszym różnorodnym i szerokim asortymencie każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a dzięki sprawnie działającemu modelowi dystrybucji zapewniamy łatwą i szeroką dostępność produktów, z gwarancją zachowania świeżości i jakości.
W spotach emitowanych w ramach kampanii, o jakości mięsa Sokołów mówi Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek. Od lat dzieli się on swoją wiedzą na temat gotowania i promuje zdrowe, smaczne jedzenie. – Styl gotowania Pascala łączy w sobie pasję do prostoty z dbałością o detale, a jego dania często charakteryzują się nowoczesnym podejściem do klasycznych smaków – podkreśla Maciej Częścik. – Taka idea jest nam bardzo bliska, dlatego to właśnie Pascal pojawia się w naszej kampanii jako kulinarny autorytet.
W kampanijnych materiałach zaprezentowane jest także nowe logo Sokołowa. Jest ono uwspółcześnioną, uproszczoną i bardziej czytelną wersją poprzedniego znaku firmowego. Pojawiają się również opakowania w nowej identyfikacji wizualnej. Ich szata graficzna jest ujednolicona i odświeżona. Wyróżnia ją nowoczesna estetyka, która wzmacnia rozpoznawalność i podkreśla wysoką jakość produktów.
Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.