Akredo wyjaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące rynku bankowo-pożyczkowego
Czym różni się kredyt indeksowany od kredytu denominowanego, co to jest okres bezodsetkowy na karcie kredytowej, jak działa i jak go wykorzystać, co się dzieje z nadpłatą na karcie kredytowej oraz jak rozwiązać problem ze spłatą kredytu - to tylko niektóre zagadnienia, które eksperci Akredo wyjaśniają w specjalnym video-blogu edukacyjnym.
Cały cykl obejmuje publikację około 20 odcinków miesięcznie, każdy trwa ok. 1 minutę. Kolejne części będą regularnie publikowane na kanale Akredo.pl - YouTube. Będzie można się z nich dowiedzieć m.in. na czym polega restrukturyzacja kredytu, czym jest prolongata kredytu oraz
w jaki sposób przeprowadzić umorzenie kredytu.
Zależało nam na tym, by w prosty i przystępny sposób wyjaśnić nawet najbardziej skomplikowane kwestie dotyczące finansów osobistych. Celem tych nagrań jest edukacja finansowa Polaków, szczególnie tych, którzy są zainteresowani korzystaniem z usług finansowych i produktów typu kredyty czy pożyczki online. Chcemy pomóc zrozumieć zasady, jakie obowiązują w świecie bankowo-finansowym by pożyczenie było bardziej odpowiedzialne, zarówno po stronie dostawcy rozwiązań jak i konsumenta - mówi Łukasz Fryca, Główny Ekspert a Akredo.
Akredo.pl to pierwszy na polskim rynku serwis, dzięki któremu klienci mogą składać wnioski o kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny jednocześnie do różnych banków. Wystarczy wypełnić wniosek online, aby otrzymać ofertę „szytą na miarę” potrzeb klienta. Akredo.pl umożliwia klientom łatwe porównanie otrzymanych ofert i wybranie najkorzystniejszej. Po wyborze oferty tylko wybrany bank kontaktuje się w celu finalizacji umowy. Serwis Akredo.pl jest oparty na sprawdzonym modelu biznesowym i wspierany przez szwedzki fundusz Venture Capital z siedzibą w Sztokholmie.
Działamy na bardzo szczególnym rynku. Zdajemy sobie sprawę, że decyzje naszych klientów muszą być oparte na wiedzy i kompetencji. Jednocześnie wszyscy zmagamy się z brakiem czasu. Dlatego wybraliśmy najwygodniejszą formę przekazu. Jesteśmy głęboko przekonani, że dzięki naszemu video-blogowi edukacyjnemu Polacy w bardziej świadomy sposób będą korzystać z oferty przedstawianej przez banki i instytucje pożyczkowe - dodaje Łukasz Fryca.
Serwis Akredo.pl to kompendium wiedzy o finansach. Każdy zainteresowany może tu znaleźć wszystkie niezbędne informacje, które są pomocne przy zaciąganiu dowolnego kredytu lub pożyczki, porady ekspertów w kwestiach prawnych, podatkowych i zadłużeniowych. Dzięki takiej dawce wiedzy klient może dowiedzieć się jak ma postępować w przypadku wystąpienia zadłużenia, jak bezpiecznie wziąć kredyt lub pożyczkę oraz jak poradzić sobie w sytuacji kłopotów ze spłatą.
Za kampanię edukacyjną i produkcję materiałów video Akredo odpowiada agencja Klang, specjalizująca się w digital PR.
Więcej informacji:
YouTube: https://www.youtube.com/@AkredoPL
Strona internetowa: https://akredo.pl/
Kontakt dla mediów:
p.suchodolski@klangmedia.pl

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.