Komunikaty PR

AkzoNobel wdraża projekty solarne w Chinach

2021-06-16  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 1.04 MB )

AkzoNobel finalizuje w Chinach dwa duże projekty instalacji około 8000 paneli fotowoltaicznych, które pomogą firmie przyspieszyć realizację wyznaczonego celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla o połowę do 2030 roku.

Instalacja paneli w dwóch fabrykach farb dekoracyjnych – ponad 5000 w zakładzie w Szanghaju i prawie 3000 w Kantonie – jest ważnym krokiem w realizacji planów firmy dotyczących prowadzenia produkcji w jeszcze bardziej ekologicznej formule.

Zwiększanie ilości wykorzystywanej przez nas energii odnawialnej jest kluczową częścią naszego programu People. Planet. Paint. skupionego wokół zrównoważonego i odpowiedzialnego społecznie biznesu – wyjaśnia Wijnand Bruinsma, Program Manager ds. zrównoważonego rozwoju w AkzoNobel. – Nowe instalacje będą stanowić istotny wkład w nasze dotychczasowe osiągnięcia w tym zakresie w Chinach i pomogą nam w realizacji ogólnego celu firmy, jakim jest przejście na wykorzystanie 100% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych do 2030 roku.

Nowe instalacje fotowoltaiczne staną się podstawowym źródłem energii w każdej lokalizacji. Inwestycje są już prawie ukończone i docelowo będą wytwarzać około 1,66 mln KWh w Szanghaju oraz 1 mln KWh w Kantonie.

Cieszymy się z pomyślnej realizacji tych dwóch projektów – mówi Mark Kwok, Dyrektor łu AkzoNobel Decorative Paints w Chinach/Azji Północnej. – Zrównoważony rozwój jest podstawą wszystkiego, co robimy. Stale dążymy więc nie tylko do zmniejszenia wpływu naszych zakładów na środowisko, ale też zaspokajania potrzeb ekologicznych naszych lokalnych klientów i całych społeczności.

Kwok dodaje, że istnieją również plany zainstalowania większej liczby paneli słonecznych w zakładach AkzoNobel produkujących farby dekoracyjne w Changzhou, Langfang i Chengdu. – Dzięki zainstalowaniu dodatkowych paneli w Chinach będziemy w stanie zmniejszyć zużycie energii w całym procesie produkcyjnym – mówi.

Na koniec 2020 r. udział energii ze źródeł odnawialnych w całkowitym zużyciu energii elektrycznej przez AkzoNobel wyniósł 40%, przy czym 34 lokalizacje i 12 krajów korzysta już w 100% z energii ze źródeł odnawialnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj
Ochrona środowiska Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem Planeta kontra tworzywa sztuczne
2024-04-17 | 01:00

Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi - święto ustanowione w 1970 roku, które ma na celu promowanie postaw proekologicznych i uświadamianie problemów ochrony środowiska. W tym roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.