ALDI w Zielonych Arkadach z największym sklepem w Polsce
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Zielonych Arkadach w Bydgoszczy otwarto ogólnospożywczy sklep ALDI. Na 1300 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki asortyment produktów, mogąc dokonać zakupów w bezpiecznych warunkach. ALDI w największym centrum handlowym w województwie kujawsko-pomorskim jest największym sklepem marki w Polsce.
Wnętrze sklepu w Zielonych Arkadach zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny marki ALDI, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość – zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu.
Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę handlową Zielonych Arkad pod kątem potrzeb naszych klientów. Wiemy, że zwłaszcza teraz osoby odwiedzające nasze Centrum cenią sobie możliwość zrobienia wszelkich zakupów w jednym miejscu, tylko raz wychodząc z domu. Dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić do nowo otwartego ALDI, który jest wyjątkowym dyskontem pod względem oferty cenowej oraz asortymentowej – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.
Cała powierzchnia sklepu ALDI w Zielonych Arkadach to aż 2000 mkw., w tym 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej przestrzeni handlowej. Sieć od samego początku przestrzega wszystkich zasad sanitarnych, umożliwiając klientom bezpieczne zakupy. Z okazji otwarcia przez 8 dni na klientów czekają specjalne promocje.
Nowy sklep ALDI w Zielonych Arkadach znajduje się na poziomie -1. Jest otwarty poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 oraz w niedziele handlowe od 9:00 do 21:00.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.