All in! Games podsumowuje targi E3 i zapowiada kolejne premiery
All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, podczas największej z imprez branżowych - E3 2021 - zaprezentował zwiastun kolejnego tytułu ze swojego portfolio wydawniczego - Arboria w wersji na PC. Gra trafi do sprzedaży w pełnej wersji w sierpniu br. Uczestnicy wydarzenia mogli również zobaczyć najnowszy gameplay Chernobylite, której premiera odbędzie się 28 lipca br. Inny tytuł z portfolio wydawniczego All in! Games - Lumberhill - zadebiutował na platformie Steam 13 czerwca. Wszystkie najnowsze zwiastuny z zaprezentowanych gier są dostępne na kanale YouTube popularnego serwisu branżowego IGN.
– Lumberhill to najnowsza gra, którą wydaliśmy na platformę PC, stworzona przez zespół 2BIGo, przy wsparciu ARP Games. Mamy nadzieję, że w przyszłości zrealizujemy wspólnie kolejne ciekawe projekty. Tytuł spotkał się z dobrym przyjęciem. Sprzedaż po pierwszej dobie jest zbliżona do tej, którą odnotowało Tools Up!, więc z optymizmem patrzymy na kolejne prognozy. Stanowi to również pozytywną przesłankę w odniesieniu do planowanej premiery na Nintendo Switch – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games. - Na zapowiedzi, ogłoszone podczas prestiżowego wydarzenia E3, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć, pozytywnie zareagowała giełda, co znajduje odzwierciedlenie w dzisiejszym otwarciu kursu akcji spółki - dodaje.
Obok premiery Lumberhill na PC, spółka ogłosiła również plany premiery kolejnego tytułu, utrzymanego w klasycznej formie gier akcji typu rogulite, Arboria na PC, który trafi do sprzedaży w pełnej wersji w sierpniu br. Gracze i recenzenci mieli również okazję zapoznać się z najnowszym zwiastunem Chernobylite. Gra wyjdzie z wczesnego dostępu pod koniec lipca i dostępna będzie na platformie Steam, z kolei na Xbox One oraz PS4 w późniejszym terminie.
– Liczymy, że Arboria przyniesie graczom wiele pozytywnych wrażeń. Nad jej realizacją pracuje Dreamplant Studio, które zostało założone przez byłego pracownika One More Level. Duże nadzieje pokładamy również w Chernobylite od twórców The Farm 51, która wzbudza obecnie największe zainteresowanie wśród społeczności graczy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddać w ich ręce wysokiej jakości, dopracowane projekty - mówi Piotr Żygadło - Podsumowując, kalendarz premier All in! Games w drugim półroczu zapowiada się naprawdę ciekawie – dodaje Piotr Żygadło.
Spółka rozwija przyjęty model biznesowy, bazujący na wydawaniu znanych i dobrze rokujących tytułów z segmentu AA+ i Indie Premium. 20 maja w wersji na PC ukazał się Of Bird and Cage - eksperymentalny projekt na granicy gamingu oraz świata muzyki.
W I kwartale 2021 r. All in! Games osiągnęło ponad 28 mln zł przychodów, na które składają się przychody netto ze sprzedaży w kwocie 4,9 mln zł oraz pozostałe przychody operacyjne, pochodzące ze sprzedaży IP do tytułu Ghostrunner. Zysk netto spółki wyniósł 8,6 mln zł.
E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki
SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.