Amazon zaprasza na wirtualne zwiedzanie centrów logistycznych w Polsce
Od wielu lat Amazon regularnie organizuje zwiedzanie centrów logistycznych dla lokalnych mieszkańców, studentów, klientów oraz dla każdej osoby zainteresowanej tym, jak działa Amazon „od kuchni”. Tylko w 2019r. prawie 18 000 uczestników odwiedziło polskie centra logistyczne w ramach organizowanych wycieczek. Program spotkał się z pozytywnym odbiorem, jednak ze względu na pandemię i w trosce o bezpieczeństwo pracowników i odwiedzających, Amazon tymczasowo zawiesił program zwiedzania.
- Amazon uruchomił pierwsze wirtualne zwiedzanie na żywo swoich centrów logistycznych.
- Podczas interaktywnego zwiedzania na uczestników czeka relacja na żywo z centrów logistycznych Amazon, panoramy 360°, filmy oraz sesja Q&A z przewodnikami wirtualnych wycieczek.
- Doświadczeni przewodnicy zaprezentują różne stanowiska pracy, poprzez które przechodzą zamówienia klientów Amazon.
- Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, w jaki sposób zamówienia Amazon są dostarczane do klientów, zarejestruj się na wirtualne zwiedzanie centrum logistycznego: https://pl.amazonfctours.com/virtualtours. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
“Jesteśmy obecni w Polsce od 2014r. i od zawsze stawialiśmy na otwartość i pełną transparentność, dlatego centra logistyczne Amazon są otwarte dla wszystkich zainteresowanych naszą działalnością. Bezpieczeństwo naszych pracowników oraz gości jest najwyższym priorytetem, dlatego ograniczyliśmy wizyty podczas pandemii. Cieszymy się, że od teraz możemy zaprosić wszystkich na wirtualne zwiedzanie, aby mogli się przekonać na własne oczy, jak działają nasze centra logistyczne, wdrożone w nich rozwiązania oraz warunki pracy – mówi Marian Sepesi, regionalny dyrektor Amazon w Polsce i dodaje – W marcu uruchomiliśmy Amazon.pl i od teraz, dzięki wirtualnym wycieczkom, każdy klient ma możliwość zobaczyć, w jaki sposób przygotowujemy dla niego zamówienie.
Zobacz, jaką drogę pokonuje zamówienie
Podczas wirtualnego zwiedzania uczestnicy mają możliwość poznać kolejne etapy przygotowywania zamówienia, zanim opuści centrum logistyczne i zostanie dostarczone do klienta. Wirtualni goście mogą przekonać się, jak wszechstronna jest praca w logistyce, która wymaga zaangażowanych pracowników z różnych dziedzin, perfekcyjnej koordynacji oraz najnowocześniejszej technologii, aby niezależnie od warunków, szybko i niezawodnie dostarczać zamówienia klientom.
Wirtualne zwiedzanie odbywa się w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki – w godzinach porannych oraz popołudniowych (11:00 oraz 15:00) i trwa godzinę. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – rejestracja jest dostępna na stronie: https://pl.amazonfctours.com/virtualtours. Po dokonaniu rejestracji uczestnicy otrzymają link, który pozwoli wziąć udział w zwiedzaniu za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfonu.
Ponadto, wirtualni zwiedzający będą mieli szansę zadawać na żywo dodatkowe pytania prowadzącym, dzięki czemu wycieczka będzie unikalna i jeszcze ciekawsza dla każdego z uczestników. W tym celu goście mogą stosować funkcję czatu, na którym można wysyłać pytania skierowane do przewodników Amazon.

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Rynek pracy w Polsce 2025: gdzie szukać pracy i jak zwiększyć swoje szanse na sukces?

Michał Solecki: Pracownicy z Filipin to teraźniejszość rekrutacji pracowników zagranicznych
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.