Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.
Przedsiębiorcy, klienci i pracownicy firmy Amway połączyli siły, aby wspólnie przeprowadzić kampanię “Together We Can”. Poprzez sprzedaż maseczek ochronnych udało się zebrać 500 000 euro, a dodatkowo firma Amway hojnie wsparła zyski z tej sprzedaży, dzięki czemu wysokość zbiórki wyniosła w sumie milion euro. Akcję promowano hasłem „Chroń siebie. Chroń swoich najbliższych. Pomóż naszym społecznościom.”
“W Amway wierzymy, że warto wykraczać poza utarte sposoby prowadzenia biznesu, by w ten sposób pomagać ludziom żyć lepszym życiem” – mówi Melodie Nakhle, dyrektor zarządzająca Amway na Europę, Afrykę Południową, Australię i Nową Zelandię.
Dlatego też firma Amway zareagowała na kryzys Covid-19, wprowadzając do sprzedaży opakowania 50 jednorazowych, trzywarstwowych maseczek, które filtrują bakterie
ze skutecznością na poziomie 98%.
“Osiągamy globalne wyniki, dając ludziom możliwość prowadzenia zdrowszego życia.
W ramach złożonego zgodnie z naszymi wartościami zobowiązania, zachęcamy przedstawicieli i pracowników Amway do wspierania celów charytatywnych oraz organizacji,
które odzwierciedlają ich pasje i wywierają znaczący wpływ na społeczność lokalną” – wyjaśnia Melodie Nakhle, potwierdzając, że tego rodzaju inicjatywy wpisują się w misję firmy.
W efekcie, na cele charytatywne i do organizacji takich jak Czerwony Krzyż czy organizacje pozarządowe na cele walki z kryzysem Covid-19 w całej Europie trafi łącznie milion euro.
W Polsce będzie to ponad 19 000 euro.
Kampania “Together We Can” rozpoczęła się w 2020 roku, aby wspomóc walkę z Covid-19. Dzięki wpłatom na stronę internetową akcji, firma Amway przekazała do lokalnych organizacji w Europie pierwszą darowiznę w wysokości 135 000 euro. Kolejna wpłata
w wysokości miliona euro jest potwierdzeniem tego, że firma Amway angażuje się
w pomaganiu ludziom w Europie.
*Według raportu 2020 Direct Selling News Global 100.
O firmie Amway
Amway, którego globalne wyniki sprzedaży w 2020 r. sięgnęły 8,5 miliarda USD, to według rankingu Direct Selling News, Global 100 nr 1 na świecie wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Firmę założono
w 1959 r. w Stanach Zjednoczonych, a dziś oferuje klientom produkty i możliwości biznesowe
za pośrednictwem sieci blisko miliona niezależnych przedstawicieli, obecnych w ponad 100 krajach. Wśród głównych marek Amway wymienić można Nutrilite™ – najlepiej sprzedającą się na świecie markę witamin i suplementów diety*, ARTISTRY™ – markę produktów premium do pielęgnacji skóry
i makijażu, AMWAY HOME™ – kompletną linię produktów do pielęgnacji domu oraz eSpring™ – światowy bestseller wśród systemów uzdatniania wody°.
*Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i suplementów diety, % udział wartościowy sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.
°Źródło: Verify Markets

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.