Komunikaty PR

Amway Europe przekazuje darowiznę do walki z kryzysem Covid-19

2021-10-20  |  09:45
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Amway, światowy nr 1 wśród firm sprzedaży bezpośredniej* konsekwentnie wspierania ludzi w prowadzeniu zdrowego życia również podczas pandemii.
Właśnie przeprowadziła kampanię “Together We Can”.

Przedsiębiorcy, klienci i pracownicy firmy Amway połączyli siły, aby wspólnie przeprowadzić kampanię “Together We Can”. Poprzez sprzedaż maseczek ochronnych udało się zebrać 500 000 euro, a dodatkowo firma Amway hojnie wsparła zyski z tej sprzedaży, dzięki czemu wysokość zbiórki wyniosła w sumie milion euro. Akcję promowano hasłem „Chroń siebie. Chroń swoich najbliższych. Pomóż naszym społecznościom.”

“W Amway wierzymy, że warto wykraczać poza utarte sposoby prowadzenia biznesu, by w ten sposób pomagać ludziom żyć lepszym życiem” ­­– mówi Melodie Nakhle, dyrektor zarządzająca Amway na Europę, Afrykę Południową, Australię i Nową Zelandię.

Dlatego też firma Amway zareagowała na kryzys Covid-19, wprowadzając do sprzedaży opakowania 50 jednorazowych, trzywarstwowych maseczek, które filtrują bakterie
ze skutecznością na poziomie 98%.

“Osiągamy globalne wyniki, dając ludziom możliwość prowadzenia zdrowszego życia.
W ramach złożonego zgodnie z naszymi wartościami zobowiązania, zachęcamy przedstawicieli i pracowników Amway do wspierania celów charytatywnych oraz organizacji,
które odzwierciedlają ich pasje i wywierają znaczący wpływ na społeczność lokalną” – wyjaśnia Melodie Nakhle, potwierdzając, że tego rodzaju inicjatywy wpisują się w misję firmy.

W efekcie, na cele charytatywne i do organizacji takich jak Czerwony Krzyż czy organizacje pozarządowe na cele walki z kryzysem Covid-19 w całej Europie trafi łącznie milion euro.
W Polsce będzie to ponad 19 000 euro.

Kampania “Together We Can” rozpoczęła się w 2020 roku, aby wspomóc walkę z Covid-19. Dzięki wpłatom na stronę internetową akcji, firma Amway przekazała do lokalnych organizacji w Europie pierwszą darowiznę w wysokości 135 000 euro. Kolejna wpłata
w wysokości miliona euro jest potwierdzeniem tego, że firma Amway angażuje się
w pomaganiu ludziom w Europie.

*Według raportu 2020 Direct Selling News Global 100.

 

 

O firmie Amway

Amway, którego globalne wyniki sprzedaży w 2020 r. sięgnęły 8,5 miliarda USD, to według rankingu Direct Selling News, Global 100 nr 1 na świecie wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Firmę założono
w 1959 r. w Stanach Zjednoczonych, a dziś oferuje klientom produkty i możliwości biznesowe
za pośrednictwem sieci blisko miliona niezależnych przedstawicieli, obecnych w ponad 100 krajach. Wśród głównych marek Amway wymienić można Nutrilite™ – najlepiej sprzedającą się na świecie markę witamin i suplementów diety*, ARTISTRY™ – markę produktów premium do pielęgnacji skóry
i makijażu, AMWAY HOME™ – kompletną linię produktów do pielęgnacji domu oraz eSpring™ – światowy bestseller wśród systemów uzdatniania wody°.

*Źródło: Euromonitor International Limited; Kategoria witamin i suplementów diety, % udział wartościowy sprzedaży detalicznej, dane za 2020 r.

°Źródło: Verify Markets

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.