Anand Eswaran nowym dyrektorem generalnym firmy Veeam
Veeam® Software poinformował o mianowaniu Ananda Eswarana nowym dyrektorem generalnym (CEO) i członkiem zarządu firmy. William H. Largent (Bill Largent) ustąpi ze stanowiska dyrektora generalnego aby skupić się na swojej roli prezesa zarządu. Z usług firmy Veeam korzysta ponad 400 tysięcy klientów, a wartość jej rocznego przychodu przekroczyła w tym roku miliard dolarów. Firma Veeam znajduje się w samym centrum ekosystemu danych, a jej zadania obejmują zarządzie ich przepływem, kontrolą i zaufaną ochroną w dowolnym środowisku, także w środowsiku chmury hybrydowej.
Eswaran dołącza do Veeam po udanym okresie pracy w firmie RingCentral, gdzie pełnił funkcję prezesa i dyrektora operacyjnego, nadzorując szybki wzrost i poszerzanie grona klientów przedsiębiorstwa. Według najnowszych wyników finansowych pod kierownictwem Eswarana firma odnotowała roczny przychód cykliczny na poziomie 1,6 mld USD, co oznacza wzrost o 39% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Bill Largent był kluczowym filarem firmy przez ostatnie 15 lat. Pod jego kierownictwem firma Veeam odnotowała w 2021 r. rekordowy wzrost zysków i po raz piąty została uznana przez firmę Gartner za lidera w Magicznym Kwadrancie 2021 dla rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych dla przedsiębiorstw (Magic Quadrant for Enterprise Backup and Recovery Solutions) - już drugi rok z rzędu uzyskała najwyższą zdolność do realizacji celów, a dzięki wiodącemu wzrostowi na rynku zapewniła sobie drugie miejsce na świecie pod względem udziału w rynku.
„Środowisko zarządzania danymi ewoluuje w ekspresowym tempie. Veeam jest niekwestionowanym liderem rynku i najbardziej zaufanym partnerem, który pomaga klientom bezpiecznie poruszać się po skomplikowanych procesach ochrony danych – tak, aby zapewnić ciągłość ich działalności biznesowej. By umocnić tę pozycję, firma nieustannie kwestionuje status quo, wprowadza innowacje i stara się wyprzedzać potrzeby swoich klientów” – mówi Bill Largent, szef rady nadzorczej w Veeam. „Cieszę się, że mogę powitać Ananda w roli dyrektora generalnego firmy Veeam. Anand wnosi do firmy bogate doświadczenie w opracowywaniu nowych modeli biznesowych, ekspansji rynkowej i zwiększaniu wzrostu w oparciu o kulturę opartą na celach i ludziach. Zatrudnienie osoby z doświadczeniem Ananda wprowadzi nas na nową ścieżkę sukcesu, w miarę jak będziemy przyspieszać rozwój w chmurze i oceniać możliwość przekształcenia w przyszłości Veeam w spółkę giełdową.”
„Veeam to wyjątkowa firma, która rozwija się znacznie szybciej niż reszta rynku. Cieszę się, że mogę dołączyć do tak utalentowanego zespołu w tym ekscytującym momencie jego działalności” – komentuje Anand Eswaran, dyrektor generalny firmy Veeam. „Objętość danych rośnie w ogromnym tempie, a same dane stały się jednym z najważniejszych aktywów wszystkich organizacji. W związku z tym zarządzanie danymi, ich bezpieczeństwo i ochrona mają zasadnicze znaczenie z perspektywy funkcjonowania dzisiejszych organizacji, a brak solidnej strategii może mieć katastrofalne skutki. Firma Veeam ma wyjątkową szansę aby odnieść sukces na tym polu, ponieważ znajduje się w samym centrum ekosystemu danych, oferuje najsilniejszą ochroną przed oprogramowaniem ransomware oraz możliwością ochrony danych niezależnie od ich lokalizacji.”
Strategiczna wizja, przywództwo i osiągnięcia Eswarana w napędzaniu wzrostu są dobrze znane, a on sam jest doskonale przygotowany, aby poprowadzić Veeam do osiągnięcia co najmniej kolejnego miliarda przychodów. W firmie RingCentral Eswaran kierował działami produktów, inżynierii, sprzedaży, marketingu, usług, obsługi klienta, operacji, IT i zasobów ludzkich. Przed podjęciem pracy w RingCentral był odpowiedzialny za działania firmy Microsoft w sektorze komercyjnym i publicznym na całym świecie. Wcześniej kierował również działami Microsoft Services, Industry Solutions, Digital, Customer Care oraz Customer Success – globalnym zespołem, który liczy łącznie 24 000 specjalistów.
Przed rozpoczęciem pracy w firmie Microsoft Eswaran był wiceprezesem wykonawczym działu Global Services w firmie SAP (5,4 mld USD), gdzie kierował zespołem 17 000 specjalistów ds. procesów biznesowych i technologii, aby przyspieszać tworzenie wartości dla klientów i partnerów za pomocą aplikacji SAP. Eswaran pełnił również wiele innych funkcji kierowniczych, w tym funkcję wiceprezesa ds. globalnych usług programistycznych w firmie HP, wiceprezesa ds. globalnych usług profesjonalnych w firmie Vignette (obecnie OpenText) oraz menedżera wyższego szczebla w firmie Braun Consulting (obecnie Fair Isaac).

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.