Anna Tuzek Dyrektorem ds. Marketingu w BBI Development S.A.
BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.
Po dwóch i pół roku Anna Tuzek powróciła do BBI Development S.A., gdzie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Swoim ponad czternastoletnim doświadczeniem na rynku reklamy i wiedzą ekspercką wspiera Spółkę między innymi w komunikacji oraz marketingu jej kluczowych inwestycji najbliższych lat. Są to: wieżowiec Roma Tower w Warszawie i superluksusowy, kameralny apartamentowiec przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich – Pasaż Simonsa oraz hotel w Rybakach na Warmii.
Anna Tuzek ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu na rynku nieruchomości. W latach 2020-2023 pracowała jako dyrektor marketingu w Invest Komfort. Kierowała tam lokalną oraz ogólnopolską komunikacją marketingową i PR-ową. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się nagradzane i doceniane kampanie. To m.in. „Twórcy Czasu i Przestrzeni”, „Czas Tworzy Wartość” (dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura i nagroda w konkursie European Property Awards w kategorii Marketing) oraz „Opowieść o domu”, realizowana w kooperacji z redakcją Label Magazine i takimi ludźmi kultury jak Agnieszka Holland, Marcin Kydryński, Jacek Poremba oraz Anda Rottenberg. Ostatni ze zdobytych tytułów wspólnie z Invest Komfort to „Zespół Marketingu Roku 2022” przyznany przez kapitułę 11. Edycji Konkursu „Dyrektor Marketingu Roku" zorganizowanego przez EXECUTIVE SUMMIT.
Wcześniej przez pięć lat Anna Tuzek pracowała dla BBI Development S.A., najpierw jako Marketing Menager projektu Złota 44, a następnie Head of Marketing dewelopera. Do jej obowiązków należało stałe doradztwo strategiczne w sferze komunikacji i marketingu dla zarządu spółki czy nadzór i prowadzenie wspólnych działań z zespołem marketingowym rozpoznawalnych w całej Polsce inwestycji Złota 44 oraz Centrum Marszałkowska.
Na jej ponad czternaście lat doświadczenia z polskim rynkiem reklamy, dwanaście w branży deweloperskiej i siedem w segmencie premium składa się realizacja projektów w agencjach reklamowych: The Digitals (dziś Freundschaft The Digitals), Genesis PR oraz w Communication Unlimited. W jej portfolio znajduje się na przykład wprowadzenie Dom Development do mediów społecznościowych jako pierwszej firmy deweloperskiej w Polsce (profil „Pięknie mieszkaj”) podczas pracy dla The Digitals, a także kompleksowa obsługa Marvipol Development, Ronson Development, GTC czy Mennica Deweloper.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.