Komunikaty PR

Aplikacja mobilna do zakupów dla 10 tysięcy sklepów tradycyjnych

2020-09-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

M/platform upowszechnia nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w małych, tradycyjnych sklepach na terenie całego kraju. Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” zmienia rynek handlu tradycyjnego, oferując konsumentom szybki i wygodny dostęp do informacji o najnowszych promocjach w sklepach za rogiem.

Użytkownicy aplikacji jako pierwsi otrzymują informacje o atrakcyjnych promocjach dostępnych w tradycyjnych sąsiedzkich sklepach za rogiem. Prezentacja na mapie pozwala im sprawnie znaleźć punkt, w którym można skorzystać z wybranych promocji. Konsumenci mogą też przygotować listę zakupów i wysłać ją bezpośrednio do sklepu detalicznego, by skorzystać z usługi „zamów i odbierz” lub zamówić dostawę do domu.

„E-Mka – Twoje Zakupy” to zupełnie nowe rozwiązanie, które nie tylko rozwija cały program M/platform, ale również wprost wspiera lokalnych przedsiębiorców w wymagających czasach pandemii koronawirusa. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, praktyczna i prosta w obsłudze. Z jednej strony pozwala znaleźć atrakcyjne promocje i robić niedrogie zakupy w małych sklepach za rogiem, a z drugiej z wyprzedzeniem zamawiać zakupy w tych sklepach i redukować czas spędzony między półkami. Przede wszystkim jest to narzędzie do sprawnej komunikacji na linii konsument-detalista – mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.

M/platform to pierwsza w Polsce cyfrowa platforma usług dla handlu tradycyjnego, stworzona przez polską firmę technologiczną Comp. Dzięki platformie, niezależni właściciele sklepów tradycyjnych mogą wybierać oferty promocyjne bezpośrednio od producentów w ramach usługi M/promo+ i spośród nich sami ustalać, na które promowane produkty dadzą rabaty konsumentom. Platforma rozwija się intensywnie od ponad roku i przystąpiło do niej już ponad 10 tysięcy sklepów handlu tradycyjnego. Dzięki nowej aplikacji mobilnej, sklepy te zyskują kolejne narzędzie wspierające je na konkurencyjnym rynku, zaś konsumenci zyskują dostęp do dodatkowych korzyści.

Nowe promocje uruchomione przez sklep stają się widoczne dla konsumentów w aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można skorzystać z promocji. Dla detalisty oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy. Na chwilę obecną już ponad 8 tysięcy sklepów korzysta z tego rozwiązania.

Dotychczas większość nowoczesnych akcji promocyjnych prowadzona była tylko w ramach dużych sieci handlowych i była komunikowana odgórnie. Takie atrakcyjne promocje stały się dostępne również w niezależnych sklepach tradycyjnych dzięki M/promo+, która pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i indywidualnie wybierają ofertę swojego sklepu. Dzięki temu, są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Jednak komunikacja z konsumentami w tak rozproszonym środowisku wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Takiego jak przejście na urządzenia mobilne. Dzięki aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”, nawet najmniejsze sklepy tradycyjne mogą skorzystać z tej nowoczesnej technologii i zarabiać więcej – dodaje Tomasz Jasinkiewicz.

Aplikacja zawiera w sobie szereg udogodnień, dzięki którym małe, lokalne sklepy jeszcze nigdy nie były tak blisko swoich klientów. E-gazetka daje dostęp do aktualnych promocji w placówkach detalicznych, które można szybko znaleźć na mapie lub wyszukać z listy tych aktualnie dostępnych. Umożliwia także sprawdzenie godzin otwarcia oraz zapoznanie się z najważniejszymi informacjami. Ponadto, konsument może przygotować swoją listę zakupową i jeśli dana placówka świadczy również usługę „zamów i odbierz” albo „zamów do domu”, może wysłać ją bezpośrednio do sklepu i odebrać produkty na miejscu lub wybrać dostawę we wskazane przez siebie miejsce.

Korzystanie z aplikacji daje nowe możliwości nie tylko konsumentom, ale również detalistom, którzy zyskują mobilne narzędzie do sprawnej i bezpiecznej obsługi, mogą docierać do nowych klientów, a także promować swój sklep i poprawiać konkurencyjność.

Właściciele placówek handlowych mogą obsługiwać klientów na odległość oraz sprawniej konkurować ze sklepami sieciowymi, które już od dawna są obecne w kanale mobilnym. Z naszej perspektywy jest to prawdziwa rewolucja w handlu tradycyjnym. W planach mamy dalsze rozwijanie aplikacji poprzez akcje specjalne, kupony, vouchery czy programy lojalnościowe. M/platform pozwala nam doskonale definiować potrzeby lokalnego biznesu i reagować na nie poprzez wprowadzanie kolejnych udogodnień i usług wspierających prowadzenie lokalnego sklepu, a nasza aplikacja mobilna pozwala bezpośrednio dołączyć do tego procesu konsumentów z sąsiedztwa – podsumowuje Tomasz Jasinkiewicz.

Technologia M/platform pozwala drobnym, niezależnym detalistom korzystać z nowoczesnych usług cyfrowych takich, jak usługa M/promo+, która daje im dostęp do najlepszych promocji refundowanych bezpośrednio przez producentów. Właściciel sklepu zwiększa sprzedaż, nie tracąc na marży. Rozwiązanie, które wspiera aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy”, po raz pierwszy obejmuje zindywidualizowaną gazetkę dla każdego sklepu z promocjami w nowoczesnej, elektronicznej wersji. Ponadto, w czasach pandemii klienci coraz częściej realizują zakupy na zasadzie „zamów i odbierz” lub „zamów do domu”. Aplikacja pozwala tradycyjnym sklepom oferować te nowoczesne usługi w oparciu o bezpieczeństwo i zachowanie zasad higieniczno-sanitarnych.

Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” jest dostępna do pobrania bezpłatnie przez AppStore i Google Play lub na stronie www.emkatwojezakupy.pl.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.