Aplikacja mobilna do zakupów dla 10 tysięcy sklepów tradycyjnych
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
M/platform upowszechnia nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w małych, tradycyjnych sklepach na terenie całego kraju. Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” zmienia rynek handlu tradycyjnego, oferując konsumentom szybki i wygodny dostęp do informacji o najnowszych promocjach w sklepach za rogiem.
Użytkownicy aplikacji jako pierwsi otrzymują informacje o atrakcyjnych promocjach dostępnych w tradycyjnych sąsiedzkich sklepach za rogiem. Prezentacja na mapie pozwala im sprawnie znaleźć punkt, w którym można skorzystać z wybranych promocji. Konsumenci mogą też przygotować listę zakupów i wysłać ją bezpośrednio do sklepu detalicznego, by skorzystać z usługi „zamów i odbierz” lub zamówić dostawę do domu.
„E-Mka – Twoje Zakupy” to zupełnie nowe rozwiązanie, które nie tylko rozwija cały program M/platform, ale również wprost wspiera lokalnych przedsiębiorców w wymagających czasach pandemii koronawirusa. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, praktyczna i prosta w obsłudze. Z jednej strony pozwala znaleźć atrakcyjne promocje i robić niedrogie zakupy w małych sklepach za rogiem, a z drugiej z wyprzedzeniem zamawiać zakupy w tych sklepach i redukować czas spędzony między półkami. Przede wszystkim jest to narzędzie do sprawnej komunikacji na linii konsument-detalista – mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.
M/platform to pierwsza w Polsce cyfrowa platforma usług dla handlu tradycyjnego, stworzona przez polską firmę technologiczną Comp. Dzięki platformie, niezależni właściciele sklepów tradycyjnych mogą wybierać oferty promocyjne bezpośrednio od producentów w ramach usługi M/promo+ i spośród nich sami ustalać, na które promowane produkty dadzą rabaty konsumentom. Platforma rozwija się intensywnie od ponad roku i przystąpiło do niej już ponad 10 tysięcy sklepów handlu tradycyjnego. Dzięki nowej aplikacji mobilnej, sklepy te zyskują kolejne narzędzie wspierające je na konkurencyjnym rynku, zaś konsumenci zyskują dostęp do dodatkowych korzyści.
Nowe promocje uruchomione przez sklep stają się widoczne dla konsumentów w aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można skorzystać z promocji. Dla detalisty oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy. Na chwilę obecną już ponad 8 tysięcy sklepów korzysta z tego rozwiązania.
Dotychczas większość nowoczesnych akcji promocyjnych prowadzona była tylko w ramach dużych sieci handlowych i była komunikowana odgórnie. Takie atrakcyjne promocje stały się dostępne również w niezależnych sklepach tradycyjnych dzięki M/promo+, która pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i indywidualnie wybierają ofertę swojego sklepu. Dzięki temu, są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Jednak komunikacja z konsumentami w tak rozproszonym środowisku wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Takiego jak przejście na urządzenia mobilne. Dzięki aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”, nawet najmniejsze sklepy tradycyjne mogą skorzystać z tej nowoczesnej technologii i zarabiać więcej – dodaje Tomasz Jasinkiewicz.
Aplikacja zawiera w sobie szereg udogodnień, dzięki którym małe, lokalne sklepy jeszcze nigdy nie były tak blisko swoich klientów. E-gazetka daje dostęp do aktualnych promocji w placówkach detalicznych, które można szybko znaleźć na mapie lub wyszukać z listy tych aktualnie dostępnych. Umożliwia także sprawdzenie godzin otwarcia oraz zapoznanie się z najważniejszymi informacjami. Ponadto, konsument może przygotować swoją listę zakupową i jeśli dana placówka świadczy również usługę „zamów i odbierz” albo „zamów do domu”, może wysłać ją bezpośrednio do sklepu i odebrać produkty na miejscu lub wybrać dostawę we wskazane przez siebie miejsce.
Korzystanie z aplikacji daje nowe możliwości nie tylko konsumentom, ale również detalistom, którzy zyskują mobilne narzędzie do sprawnej i bezpiecznej obsługi, mogą docierać do nowych klientów, a także promować swój sklep i poprawiać konkurencyjność.
Właściciele placówek handlowych mogą obsługiwać klientów na odległość oraz sprawniej konkurować ze sklepami sieciowymi, które już od dawna są obecne w kanale mobilnym. Z naszej perspektywy jest to prawdziwa rewolucja w handlu tradycyjnym. W planach mamy dalsze rozwijanie aplikacji poprzez akcje specjalne, kupony, vouchery czy programy lojalnościowe. M/platform pozwala nam doskonale definiować potrzeby lokalnego biznesu i reagować na nie poprzez wprowadzanie kolejnych udogodnień i usług wspierających prowadzenie lokalnego sklepu, a nasza aplikacja mobilna pozwala bezpośrednio dołączyć do tego procesu konsumentów z sąsiedztwa – podsumowuje Tomasz Jasinkiewicz.
Technologia M/platform pozwala drobnym, niezależnym detalistom korzystać z nowoczesnych usług cyfrowych takich, jak usługa M/promo+, która daje im dostęp do najlepszych promocji refundowanych bezpośrednio przez producentów. Właściciel sklepu zwiększa sprzedaż, nie tracąc na marży. Rozwiązanie, które wspiera aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy”, po raz pierwszy obejmuje zindywidualizowaną gazetkę dla każdego sklepu z promocjami w nowoczesnej, elektronicznej wersji. Ponadto, w czasach pandemii klienci coraz częściej realizują zakupy na zasadzie „zamów i odbierz” lub „zamów do domu”. Aplikacja pozwala tradycyjnym sklepom oferować te nowoczesne usługi w oparciu o bezpieczeństwo i zachowanie zasad higieniczno-sanitarnych.
Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” jest dostępna do pobrania bezpłatnie przez AppStore i Google Play lub na stronie www.emkatwojezakupy.pl.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.