Aplikacje mobilne Getin Noble Banku zintegrowane z Huawei Mobile Services
Aplikacje bankowe Getin Mobile i Noble Mobile, które od grudnia 2020 roku są dostępne w AppGallery, zostały zintegrowane z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobierać te aplikacje na swoje urządzenia i korzystać z oferowanych przez nie funkcjonalności. Aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile na urządzeniach Huawei z HMS obsługują płatności mobilne Blik, w tym m.in. płatności na telefon i prośby o przelew.
Nowoczesna aplikacja bankowości mobilnej stała się podstawowym elementem codziennego bankowania. Dlatego musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna. Takie właśnie są aplikacje Getin Noble Banku. Posiadają wiele przydatnych funkcji jak np. możliwość połączenia z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Aplikacje umożliwiają również autoryzację operacji w Bankowości Internetowej, bez konieczności przepisywania kodów SMS, dzięki usłudze Mobilnej Autoryzacji.
Dzięki pełnej integracji, aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile są dostępne dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio Huawei, takich jak najnowsze smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.
– Nasi klienci bardzo chętnie sięgają po wszelkiego rodzaju nowości technologiczne. Bankowość mobilna to obecnie najczęstszy wybór. Cieszymy się, że teraz również użytkownicy smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobrać nasze aplikacje i korzystać z ich funkcjonalności. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci też to docenią – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Getin Noble Bank.
– Integracja aplikacji Getin Noble Banku z HMS nastąpiła zaledwie trzy miesiące od momentu dołączenia tych aplikacji do AppGallery, co pokazuje, że ten proces przebiegł bardzo sprawnie. Nie spoczywamy na laurach i już w najbliższym czasie zaoferujemy naszym użytkownikom kolejne integracje z HMS, również w sektorze bankowym – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
W sklepie AppGallery jest już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 120 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
O Getin Noble Banku
Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2020 roku Getin Noble Bank uzyskał tytuł „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” w prestiżowym rankingu Złoty Bankier organizowanym przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group - odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Autorski sklep z aplikacjami - Huawei AppGallery - oferuje dostęp do ponad 96 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu Huawei na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.