Komunikaty PR

Armatis zdobywa nagrodę Outsourcing Stars, podsumowuje rok

2021-07-27  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.

Kluczowym wydarzeniem minionego roku dla Armatis było przejęcie Contact Center CANAL+ w Katowicach. Zakup ten wynikał z zacieśnienia strategicznej wieloletniej współpracy pomiędzy CANAL+ i Armatis. W ten sposób Armatis zwiększył liczbę swoich oddziałów w Polsce do pięciu. Cztery wcześniejsze są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i Stalowej Woli.

Usługi Armatis dot. outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży cieszyły się także dużym zainteresowaniem już po wybuchu pandemii. Firmie bardzo pomógł jej główny wyróżnik, jakim jest elastyczność, który umożliwia klientom Armatis łatwe i szybkie skalowanie outsourcowanego zespołu. Dzięki temu w czasie lockdownu mogli oni praktycznie z dnia na dzień dostosować liczbę outsourcowanych pracowników adekwatnie do zapotrzebowania, które w wielu przypadkach skokowo wzrosło. Umożliwiło to Armatisowi nie tylko utrzymanie dotychczasowych klientów, ale także zdobycie wielu nowych.

„Paradoksalnie pandemia pomogła nam w rozwoju, bo wyeksponowała korzyści z outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, do których należą przede wszystkim możliwość elastycznego reagowania na zawirowania na rynku oraz efektywność kosztowa” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.

Praca zdalna na plus

Jak podkreśla przedstawiciel Armatis, olbrzymim wyzwaniem dla firmy w okresie pandemii była także konieczność bardzo szybkiej transformacji w kierunku pracy zdalnej. Armatis zdołał tego dokonać w ciągu półtora miesiąca, wykorzystując posiadaną technologię i najlepsze praktyki z dotychczasowych doświadczeń.  Wszystko odbyło się w sposób niezauważalny dla klientów, z zachowaniem jakości świadczonych usług i pełnego bezpieczeństwa - w czym pomógł m.in. specjalnie utworzony zestaw procedur, regulujący wszystkie aspekty pracy zdalnej.

Partnerzy Armatis Polska wskazywali, że szybka reakcja firmy pozwoliła zachować im ciągłość działania i zapewnić obsługę dodatkowych wolumenów, które pojawiły się w związku z pandemią. Praca zdalna nie okazała się także problemem dla pracowników Armatis.  

„Zagwarantowaliśmy naszym agentom - zainteresowanym zatrudnieniem w tym trybie - bezpieczny dostęp do dokładnie takiego samego środowiska pracy, jaki mieliby przychodząc do biura. Bardzo szybko ujawniły się także dodatkowe plusy związane z pracą zdalną, które były związane przede wszystkim z możliwością rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie mamy nasze biura” – mówi Krzysztof Lewiński.

W okresie pandemii w trybie zdalnym pracowało około 70 proc. pracowników Armatis. Aktualnie w tym trybie nadal pracuje ponad 40 proc. agentów, którzy preferują tę formę zatrudnienia.

Outsourcing Stars kolejną nagrodą dla Armatis

Ukoronowaniem osiągnieć Armatis w minionym roku rok było przyznanie nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center. Armatis został także uhonorowany tytułem „Najszybciej rozwijającej się organizacji sektora nowoczesnych usług dla biznesu”. Outsourcing Stars jest jedynym w Polsce niekomercyjnym konkursem dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego organizatorem jest Fundacja ProProgressio. Jest to już drugie takie wyróżnienie dla Armatis, bo podobny tytuł firma zdobyła w 2016 roku. Firma znalazła się też na liście „300 Najlepszych Polskich Pracodawców w 2020 roku” według magazynu Forbesa.

Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego  wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.