Komunikaty PR

Armatis zdobywa nagrodę Outsourcing Stars, podsumowuje rok

2021-07-27  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.

Kluczowym wydarzeniem minionego roku dla Armatis było przejęcie Contact Center CANAL+ w Katowicach. Zakup ten wynikał z zacieśnienia strategicznej wieloletniej współpracy pomiędzy CANAL+ i Armatis. W ten sposób Armatis zwiększył liczbę swoich oddziałów w Polsce do pięciu. Cztery wcześniejsze są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i Stalowej Woli.

Usługi Armatis dot. outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży cieszyły się także dużym zainteresowaniem już po wybuchu pandemii. Firmie bardzo pomógł jej główny wyróżnik, jakim jest elastyczność, który umożliwia klientom Armatis łatwe i szybkie skalowanie outsourcowanego zespołu. Dzięki temu w czasie lockdownu mogli oni praktycznie z dnia na dzień dostosować liczbę outsourcowanych pracowników adekwatnie do zapotrzebowania, które w wielu przypadkach skokowo wzrosło. Umożliwiło to Armatisowi nie tylko utrzymanie dotychczasowych klientów, ale także zdobycie wielu nowych.

„Paradoksalnie pandemia pomogła nam w rozwoju, bo wyeksponowała korzyści z outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, do których należą przede wszystkim możliwość elastycznego reagowania na zawirowania na rynku oraz efektywność kosztowa” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.

Praca zdalna na plus

Jak podkreśla przedstawiciel Armatis, olbrzymim wyzwaniem dla firmy w okresie pandemii była także konieczność bardzo szybkiej transformacji w kierunku pracy zdalnej. Armatis zdołał tego dokonać w ciągu półtora miesiąca, wykorzystując posiadaną technologię i najlepsze praktyki z dotychczasowych doświadczeń.  Wszystko odbyło się w sposób niezauważalny dla klientów, z zachowaniem jakości świadczonych usług i pełnego bezpieczeństwa - w czym pomógł m.in. specjalnie utworzony zestaw procedur, regulujący wszystkie aspekty pracy zdalnej.

Partnerzy Armatis Polska wskazywali, że szybka reakcja firmy pozwoliła zachować im ciągłość działania i zapewnić obsługę dodatkowych wolumenów, które pojawiły się w związku z pandemią. Praca zdalna nie okazała się także problemem dla pracowników Armatis.  

„Zagwarantowaliśmy naszym agentom - zainteresowanym zatrudnieniem w tym trybie - bezpieczny dostęp do dokładnie takiego samego środowiska pracy, jaki mieliby przychodząc do biura. Bardzo szybko ujawniły się także dodatkowe plusy związane z pracą zdalną, które były związane przede wszystkim z możliwością rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie mamy nasze biura” – mówi Krzysztof Lewiński.

W okresie pandemii w trybie zdalnym pracowało około 70 proc. pracowników Armatis. Aktualnie w tym trybie nadal pracuje ponad 40 proc. agentów, którzy preferują tę formę zatrudnienia.

Outsourcing Stars kolejną nagrodą dla Armatis

Ukoronowaniem osiągnieć Armatis w minionym roku rok było przyznanie nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center. Armatis został także uhonorowany tytułem „Najszybciej rozwijającej się organizacji sektora nowoczesnych usług dla biznesu”. Outsourcing Stars jest jedynym w Polsce niekomercyjnym konkursem dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego organizatorem jest Fundacja ProProgressio. Jest to już drugie takie wyróżnienie dla Armatis, bo podobny tytuł firma zdobyła w 2016 roku. Firma znalazła się też na liście „300 Najlepszych Polskich Pracodawców w 2020 roku” według magazynu Forbesa.

Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego  wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody do regionów dotkniętych powodzią Biuro prasowe
2024-09-17 | 15:45

Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody do regionów dotkniętych powodzią

W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią, Colian tymczasowo wstrzymał produkcję kultowej Oranżady Hellena i skoncentrował się
Firma Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
2024-09-17 | 11:00

Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami

Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z
Firma Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!
2024-09-17 | 09:00

Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!

Maciej Kaniowski jest związany z firmą Avon od stycznia 2019 roku. Posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw, które zdobywał w czołowych firmach zajmujących się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.