Armatis zdobywa nagrodę Outsourcing Stars, podsumowuje rok

Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.
Kluczowym wydarzeniem minionego roku dla Armatis było przejęcie Contact Center CANAL+ w Katowicach. Zakup ten wynikał z zacieśnienia strategicznej wieloletniej współpracy pomiędzy CANAL+ i Armatis. W ten sposób Armatis zwiększył liczbę swoich oddziałów w Polsce do pięciu. Cztery wcześniejsze są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i Stalowej Woli.
Usługi Armatis dot. outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży cieszyły się także dużym zainteresowaniem już po wybuchu pandemii. Firmie bardzo pomógł jej główny wyróżnik, jakim jest elastyczność, który umożliwia klientom Armatis łatwe i szybkie skalowanie outsourcowanego zespołu. Dzięki temu w czasie lockdownu mogli oni praktycznie z dnia na dzień dostosować liczbę outsourcowanych pracowników adekwatnie do zapotrzebowania, które w wielu przypadkach skokowo wzrosło. Umożliwiło to Armatisowi nie tylko utrzymanie dotychczasowych klientów, ale także zdobycie wielu nowych.
„Paradoksalnie pandemia pomogła nam w rozwoju, bo wyeksponowała korzyści z outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, do których należą przede wszystkim możliwość elastycznego reagowania na zawirowania na rynku oraz efektywność kosztowa” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.
Praca zdalna na plus
Jak podkreśla przedstawiciel Armatis, olbrzymim wyzwaniem dla firmy w okresie pandemii była także konieczność bardzo szybkiej transformacji w kierunku pracy zdalnej. Armatis zdołał tego dokonać w ciągu półtora miesiąca, wykorzystując posiadaną technologię i najlepsze praktyki z dotychczasowych doświadczeń. Wszystko odbyło się w sposób niezauważalny dla klientów, z zachowaniem jakości świadczonych usług i pełnego bezpieczeństwa - w czym pomógł m.in. specjalnie utworzony zestaw procedur, regulujący wszystkie aspekty pracy zdalnej.
Partnerzy Armatis Polska wskazywali, że szybka reakcja firmy pozwoliła zachować im ciągłość działania i zapewnić obsługę dodatkowych wolumenów, które pojawiły się w związku z pandemią. Praca zdalna nie okazała się także problemem dla pracowników Armatis.
„Zagwarantowaliśmy naszym agentom - zainteresowanym zatrudnieniem w tym trybie - bezpieczny dostęp do dokładnie takiego samego środowiska pracy, jaki mieliby przychodząc do biura. Bardzo szybko ujawniły się także dodatkowe plusy związane z pracą zdalną, które były związane przede wszystkim z możliwością rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie mamy nasze biura” – mówi Krzysztof Lewiński.
W okresie pandemii w trybie zdalnym pracowało około 70 proc. pracowników Armatis. Aktualnie w tym trybie nadal pracuje ponad 40 proc. agentów, którzy preferują tę formę zatrudnienia.
Outsourcing Stars kolejną nagrodą dla Armatis
Ukoronowaniem osiągnieć Armatis w minionym roku rok było przyznanie nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center. Armatis został także uhonorowany tytułem „Najszybciej rozwijającej się organizacji sektora nowoczesnych usług dla biznesu”. Outsourcing Stars jest jedynym w Polsce niekomercyjnym konkursem dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego organizatorem jest Fundacja ProProgressio. Jest to już drugie takie wyróżnienie dla Armatis, bo podobny tytuł firma zdobyła w 2016 roku. Firma znalazła się też na liście „300 Najlepszych Polskich Pracodawców w 2020 roku” według magazynu Forbesa.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.