Komunikaty PR

Atrakcyjna oferta na huawei.pl z okazji rozpoczęcia szkoły

2020-09-02  |  12:47
Biuro prasowe

W sklepie internetowym huawei.pl ruszyła „Akcja Edukacja”, a w niej wybrane smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki i opaski sportowe marki w atrakcyjnych cenach i zestawach. Osoby, które na starcie roku szkolnego szukają wydajnego laptopa, mogą kupić Huawei MateBook D 15 w rekomendowanej cenie 2499 zł, a na poszukujących niezawodnego smartfona czeka flagowy model Huawei Mate 30 Pro za 2299 zł.

 

W „Akcja Edukacja” znalazło się wiele urządzeń z różnych kategorii produktowych marki, a czas trwania oferty może różnić się w zależności od produktu. Wszystkie produkty oraz szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-back-to-school.html.

 

Oprócz Huawei Mate 30 Pro, w kategorii smartfonów objętych ofertą znajduje się również Huawei nova 5T w rekomendowanej cenie 1199 zł oraz Huawei P30 lite w wersji 256 GB pamięci za 999 zł. Natomiast Huawei P40 lite 5G można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3i w rekomendowanej cenie 1799 zł. Wszystkie te smartfony dostępne są do 13 września.

 

„Akcja Edukacja” daje również okazję zakupu wydajnych laptopów z serii D – Huawei MateBook D 14 można kupić w rekomendowanej cenie 2599 zł, a MateBook D 15 – 2499 zł. W ofercie można znaleźć też Huawei MateBook 13 2020 za 4999 zł oraz Huawei MateBook X Pro 2019 w cenie 3799 zł.

 

Dodatkowo, osoby, które do 13 września kupią na huawei.pl jeden z laptopów – Huawei MateBook X Pro 2020 lub Huawei MateBook 13 2020 - otrzymają unikalną koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Ta oferta dotyczy też jednego ze smartfonów – Huawei P40 Pro+. Liczba koszulek jest ograniczona.

 

W ofercie znajduje się też bogaty wybór smartwatchy, słuchawek i opasek sportowych. Huawei Watch GT 2 (42 mm) jest dostępny za 799 zł, najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2e za 599 zł, natomiast Huawei Watch GT – w cenie 499 zł. W skład oferty wchodzi również opaska sportowa Huawei Band 4, którą można teraz kupić za 129 zł. Smartwatche i opaski w nowych cenach dostępne są do 27 września.

 

Ofertę dopełniają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3, które do 27 września można kupić za 549 zł, a najnowsze FreeBuds 3i dostępne są w atrakcyjnej cenie - 399 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.