Komunikaty PR

Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami

2024-11-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Z drużyną Julka wspieraj osoby z niepełnosprawnościami – to hasło piątej już przedświątecznej akcji charytatywnej organizowanej przez Auchan Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 2 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Avalon, a także zwrócenie uwagi na problemy osób z niepełnosprawnościami. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przekazany na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. W ten sposób Auchan kontynuuje działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami i jednocześnie edukuje w tym zakresie. 

Auchan na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon

"W Auchan od lat angażujemy się w działania na rzecz najbardziej potrzebujących, wierząc, że troska o drugiego człowieka jest fundamentem odpowiedzialności społecznej. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami biznesowymi realizujemy liczne akcje charytatywne, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby. W tym roku, w okresie przedświątecznym, nasze działania koncentrujemy na wsparciu osób z niepełnosprawnościami. Z myślą o nich dochód z tegorocznej akcji, której bohaterem jest maskotka Bóbr Julek przekażemy na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. " - mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska

W tym roku do dobrze znanej z poprzednich lat maskotki Julka Bobra dołączają nowi koledzy reprezentujący różne dyscypliny sportu – piłkarz, biegacz, karateka i koszykarz. W drużynie Julka Bobra, debiutuje cheerleaderka Kapibara. Wszystkie maskotki wyprodukowane w 90% z poliestru pochodzącego z recyklingu plastikowych butelek dostępne są w sklepach Auchan, można je również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl. 

"Chcę również podkreślić, że bliskie są nam wyzwania, z jakimi osoby z niepełnosprawnościami mierzą się w miejscu pracy, czego wyrazem jest powołanie w naszej firmie w czerwcu br. rzecznika ds. osób z niepełnosprawnością. Jego misją jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy w duchu otwartości, równości i różnorodności. Nie pozostały nam obojętne również wydarzenia ostatnich miesięcy – pragniemy pomóc mieszkańcom terenów dotkniętych powodzią. Do jednej ze szkół w Kotlinie Kłodzkiej, opiekującej się między innymi dziećmi z niepełnosprawnościami trafi darowizna w wysokości 20 tys. zł. Szkołą została wskazana przez pracowników sklepu Auchan z terenu dotkniętego powodzią. Wierzymy, że pomoc ta przyniesie realne korzyści tam, gdzie jest najpotrzebniejsza, umożliwiając szybki powrót do normalność." - dodaje Hanna Bernatowicz

"Fundacja Avalon umożliwia korzystanie z bezpłatnych porad osobom z niepełnosprawnościami, ich rodzinom i bliskim. Ze wsparcia skorzystać mogą nie tylko dorosłe osoby z niepełnosprawnościami, ale także młodzież, a nawet dzieci. Wszyscy specjaliści mają ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu niepełnosprawności i chorób przewlekłych. Telefon wsparcia to także wyrównywanie szans i przeciwdziałanie braku dostępności. Aby mógł działać i pomagać niezbędne są fundusze, dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy z Auchan. Wierzymy, że razem możemy pomóc więcej." - mówi Paulina Liberadzka, Główna specjalistka ds. PR i marketingu Fundacji Avalon. 


Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl 

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 420 mln. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.