Komunikaty PR

Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami

2024-11-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Z drużyną Julka wspieraj osoby z niepełnosprawnościami – to hasło piątej już przedświątecznej akcji charytatywnej organizowanej przez Auchan Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 2 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Avalon, a także zwrócenie uwagi na problemy osób z niepełnosprawnościami. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przekazany na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. W ten sposób Auchan kontynuuje działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami i jednocześnie edukuje w tym zakresie. 

Auchan na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon

"W Auchan od lat angażujemy się w działania na rzecz najbardziej potrzebujących, wierząc, że troska o drugiego człowieka jest fundamentem odpowiedzialności społecznej. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami biznesowymi realizujemy liczne akcje charytatywne, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby. W tym roku, w okresie przedświątecznym, nasze działania koncentrujemy na wsparciu osób z niepełnosprawnościami. Z myślą o nich dochód z tegorocznej akcji, której bohaterem jest maskotka Bóbr Julek przekażemy na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. " - mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska

W tym roku do dobrze znanej z poprzednich lat maskotki Julka Bobra dołączają nowi koledzy reprezentujący różne dyscypliny sportu – piłkarz, biegacz, karateka i koszykarz. W drużynie Julka Bobra, debiutuje cheerleaderka Kapibara. Wszystkie maskotki wyprodukowane w 90% z poliestru pochodzącego z recyklingu plastikowych butelek dostępne są w sklepach Auchan, można je również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl. 

"Chcę również podkreślić, że bliskie są nam wyzwania, z jakimi osoby z niepełnosprawnościami mierzą się w miejscu pracy, czego wyrazem jest powołanie w naszej firmie w czerwcu br. rzecznika ds. osób z niepełnosprawnością. Jego misją jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy w duchu otwartości, równości i różnorodności. Nie pozostały nam obojętne również wydarzenia ostatnich miesięcy – pragniemy pomóc mieszkańcom terenów dotkniętych powodzią. Do jednej ze szkół w Kotlinie Kłodzkiej, opiekującej się między innymi dziećmi z niepełnosprawnościami trafi darowizna w wysokości 20 tys. zł. Szkołą została wskazana przez pracowników sklepu Auchan z terenu dotkniętego powodzią. Wierzymy, że pomoc ta przyniesie realne korzyści tam, gdzie jest najpotrzebniejsza, umożliwiając szybki powrót do normalność." - dodaje Hanna Bernatowicz

"Fundacja Avalon umożliwia korzystanie z bezpłatnych porad osobom z niepełnosprawnościami, ich rodzinom i bliskim. Ze wsparcia skorzystać mogą nie tylko dorosłe osoby z niepełnosprawnościami, ale także młodzież, a nawet dzieci. Wszyscy specjaliści mają ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu niepełnosprawności i chorób przewlekłych. Telefon wsparcia to także wyrównywanie szans i przeciwdziałanie braku dostępności. Aby mógł działać i pomagać niezbędne są fundusze, dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy z Auchan. Wierzymy, że razem możemy pomóc więcej." - mówi Paulina Liberadzka, Główna specjalistka ds. PR i marketingu Fundacji Avalon. 


Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl 

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 420 mln. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-11-13 | 01:00

Dziennik Gazeta Prawna w pierwszej piątce rankingu Top Marka

Od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku odnotowano blisko 80 tysięcy publikacji, których autorzy powoływali się na DGP lub wzmiankowali tytuł dziennika. Dotarcie publikacji, czyli tzw. impact, będący sumą kontaktów z
Media i PR Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes
2024-11-08 | 12:00

Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji
Media i PR Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat
2024-11-07 | 15:00

Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat

W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.