Auto Partner rozrasta się w MLP Pruszków II
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Europejski dystrybutor i importer części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych wydłuża umowę najmu oraz zwiększa wynajmowaną powierzchnię w MLP Pruszków II.
Spółka Auto Partner S.A. podpisała umowę z MLP Group S.A. dotyczącą wydłużenia umowy najmu oraz powiększenia wynajmowanej powierzchni o ponad 4,3 tys. mkw., z tego na cele magazynowe przeznaczone będzie ok. 3,8 tys. mkw., a kolejne 490 mkw. stanowić będzie część biurowo-socjalna. W efekcie spółka dystrybucyjna będzie korzystała łącznie z blisko 13 tys. mkw. powierzchni. Przekazanie gotowego obiektu zaplanowane jest na 1 kwietnia 2021 r., Auto Partner S.A. współpracuje z MLP Group od 2016 roku. Hala zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.
Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli, działającym na rynku europejskim od 27 lat. Spółka stanowi platformę sprzedaży, głównie kanałami elektronicznymi oraz logistyki dostaw części zamiennych w trybie just-in-time do rozproszonych klientów, do których należą przede wszystkim warsztaty oraz sklepy motoryzacyjne.
- Kontynuacja współpracy wraz ze zwiększeniem wynajmowanej powierzchni w naszym parku, jest potwierdzeniem, że oferta MLP Group spełnia oczekiwania klienta. Elastyczna współpraca z naszymi najemcami polega m.in. na optymalnym dostosowaniu wielkości wynajmowanej przestrzeni do ich bieżących potrzeb. Wszystkie nasze projekty cechuje atrakcyjna lokalizacja, dobra infrastruktura oraz możliwość rozbudowy parku – powiedział Tomasz Pietrzak Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.
- Wraz z dynamicznym wzrostem skali działania zdecydowaliśmy się na rozbudowę powierzchni magazynowej w Pruszkowie z 8,5 tys. do blisko 13 tys. mkw. Dziś w Grupie mamy łącznie ponad 100 tys. mkw. powierzchni magazynowej. MLP Group tworzy nowoczesną przestrzeń magazynową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb. Od lat współpracujemy korzystając z parków MLP – mówi Andrzej Manowski – Wiceprezes Auto Partner S.A.
MLP Pruszków II to centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 309 tys. mkw., z tego blisko 200 tys. mkw. jest już oddane do użytku. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest wstanie sprostać wymaganiom klientom z różnych branż. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760, a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku
Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.