Avaya pomaga firmom wchodzić w nową normalność
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Program konsultacji pomaga przedsiębiorstwom planować rozwój w okresie po pandemii
Firma Avaya udostępniła organizacjom, które do tej pory były skoncentrowane na działaniach bieżących, związanych z trudnościami spowodowanymi pandemią koronawirusa, program Avaya Business Continuity Conversation, który pozwala ocenić skuteczność kroków podjętych podczas kryzysu spowodowanego przez COVID-19 oraz zaplanować dalsze kroki rozwoju infrastruktury. Dzięki temu firmy mogą ocenić, jak najlepiej wykorzystać dotychczas poniesione inwestycje w wyposażenie techniczne, ocenić potrzebne im nowe funkcjonalności oraz zaplanować inwestycje w najważniejsze obszary infrastruktury.
Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie. Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.
Proces Avaya Business Continuity Conversation jest podzielony na kilka etapów mających na celu kolejno:
- ocenę istniejącego środowiska technicznego,
- zrozumienie krytycznych aplikacji oraz związanych z nimi kluczowych mierników sukcesu,
- wskazanie, jak najlepiej wykorzystać już posiadane zasoby,
- wskazanie nowych funkcjonalności potrzebnych w firmie,
- zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.
Realizacją programu Avaya Business Continuity Conversation kierują dyrektorzy ds. rozwiązań dla klientów. Ma on pomóc organizacjom stawić czoła kluczowym wyzwaniom pojawiającym się w fazie wychodzenia z kryzysu, jak zarządzanie wzrastającą liczbą zapytań, utrzymywanie proaktywnego kontaktu i relacji z klientami, wybór najlepszych procedur w pracy zdalnej, przenoszenie agentów telecentrum do lokalizacji zdalnych lub pracy z domu oraz zapewnić odporność, bezpieczeństwo i skalowalność infrastruktury teleinformatycznej w warunkach powszechnej pracy zdalnej.
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania Avaya. Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa
w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.