Axis Communications z nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Anna Arwidi od 1 stycznia 2022 roku została nową Dyrektor Regionalną na Europę Wschodnią w Axis Communications. Będzie odpowiadała za rozwój biznesu m.in. w Polsce, krajach bałtyckich i Rosji.
Nowa Dyrektor związana jest z Axis Communications od 2013 roku. Bezpośrednią współpracę rozpoczęła w 2016 roku po fuzji jej ówczesnego pracodawcy Cognimatics z Axis Communications. Na pokładzie Axis pełniła różne role w zakresie zarządzania sprzedażą. Była odpowiedzialna za rozwój biznesu detalicznego oraz dbała o relacje z partnerami regionalnymi i globalnymi. Jako Dyrektor Regionalna będzie opowiadać za rozwój biznesu w krajach Europy Wschodniej oraz wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych na rynkach wschodzących.
„Region Europy Wschodniej jest dla Axis Communictions niezwykle perspektywicznym obszarem biznesowym, a także jednym z największych rynków pod względem geograficznym. Pomimo ostatnich dwóch lat naznaczonych pandemią Covid-19, jesteśmy świadkami pojawienia się wielu możliwości rozwojowych. Axis reprezentuje silne wartości, takie jak skupienie się na zrównoważonym rozwoju, zaufaniu, etyce oraz innowacyjności. Jestem szczęśliwa, że mogę być częścią tak silnego zespołu i z niecierpliwością czekam na wyzwania jakie przyniesie mi 2022 rok” – dodaje Arwidi.
Anna Arwidi ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwoju działalności biznesowej małych, średnich, jak i dużych globalnych organizacji z branż technologicznych, IT czy bezpieczeństwa. Jest absolwentką Szkoły Biznesu, Ekonomii i Prawa w Göteborgu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Wiedniu na kierunkach administracja biznesu i ekonomia.
Arwidi zastąpi na stanowisku Magnusa Zederfeldta, który zdecydował się na dalszy rozwój zawodowy poza strukturami Axis.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.