Aż 90 proc. seniorów ocenia FH DOM bardzo dobrze
Największy i najstarszy Fundusz Hipoteczny w Polsce realizuje rokrocznie badanie NPS, w którym pyta klientów o ocenę swojej działalności, poziom obsługi klienta, jakość infolinii. Seniorzy proszeni są również o ocenę ekspertów, spotkań organizowanych przez instytucję, gazety wydawanej przez fundusz i innych inicjatyw skierowanych do klientów. W badaniu, które zakończyło się w I kwartale br. przepytano blisko 200 seniorów. Aż 90 proc. z nich odnosiło się do Funduszu Hipotecznego DOM i jego pracowników w sposób pozytywny.[1]
Najważniejsze pytania w ankiecie dotyczą rokrocznie oceny Funduszu. Klienci mogą wskazać co sądzą o firmie, jakie aspekty jej działalności są dla nich ważne. Okazuje się, że ponad 50 proc. z ankietowanych uważa, że jest to dobra i solidna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a 18 proc. docenia, że instytucja wypłaca rentę dożywotnią w terminie i opłaca czynsz za mieszkanie na czas. Co dziesiąty ankietowany nazywa firmę życzliwą i przyjazną, która dba o klienta. – Większość klientów ma w naszej firmie swoich opiekunów/ekspertów, którzy od początku odpowiadają za ich obsługę. To niezmiernie ważne i buduje zaufanie. Okazuje się, że 69 proc. naszych badanych zna i pamięta swojego eksperta, a 93 proc. ocenia współpracę z tym ekspertem bardzo dobrze lub dobrze – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM.
Praca infolinii została również oceniona wysoko. Aż 93 proc. klientów oceniło ją bardzo dobrze lub dobrze. Dla porównania, w 2017 roku, wynik ten plasował się na poziomie 88 proc. Fundusz poprosił seniorów, by odnieśli się również do inicjatyw tej instytucji. Ponad 70 proc. zadeklarowało, że podoba im się gazeta „Życie Seniora” wydawana przez fundusz, a 86 proc. doceniło paczki z upominkami, które firma wysyła swoim klientom na święta.
[1] Badanie NPS FH DOM, przeprowadzone na grupie 188 osób w wieku 65+, data realizacji: luty 2021

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.