Aż 90 proc. seniorów ocenia FH DOM bardzo dobrze
Największy i najstarszy Fundusz Hipoteczny w Polsce realizuje rokrocznie badanie NPS, w którym pyta klientów o ocenę swojej działalności, poziom obsługi klienta, jakość infolinii. Seniorzy proszeni są również o ocenę ekspertów, spotkań organizowanych przez instytucję, gazety wydawanej przez fundusz i innych inicjatyw skierowanych do klientów. W badaniu, które zakończyło się w I kwartale br. przepytano blisko 200 seniorów. Aż 90 proc. z nich odnosiło się do Funduszu Hipotecznego DOM i jego pracowników w sposób pozytywny.[1]
Najważniejsze pytania w ankiecie dotyczą rokrocznie oceny Funduszu. Klienci mogą wskazać co sądzą o firmie, jakie aspekty jej działalności są dla nich ważne. Okazuje się, że ponad 50 proc. z ankietowanych uważa, że jest to dobra i solidna firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a 18 proc. docenia, że instytucja wypłaca rentę dożywotnią w terminie i opłaca czynsz za mieszkanie na czas. Co dziesiąty ankietowany nazywa firmę życzliwą i przyjazną, która dba o klienta. – Większość klientów ma w naszej firmie swoich opiekunów/ekspertów, którzy od początku odpowiadają za ich obsługę. To niezmiernie ważne i buduje zaufanie. Okazuje się, że 69 proc. naszych badanych zna i pamięta swojego eksperta, a 93 proc. ocenia współpracę z tym ekspertem bardzo dobrze lub dobrze – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM.
Praca infolinii została również oceniona wysoko. Aż 93 proc. klientów oceniło ją bardzo dobrze lub dobrze. Dla porównania, w 2017 roku, wynik ten plasował się na poziomie 88 proc. Fundusz poprosił seniorów, by odnieśli się również do inicjatyw tej instytucji. Ponad 70 proc. zadeklarowało, że podoba im się gazeta „Życie Seniora” wydawana przez fundusz, a 86 proc. doceniło paczki z upominkami, które firma wysyła swoim klientom na święta.
[1] Badanie NPS FH DOM, przeprowadzone na grupie 188 osób w wieku 65+, data realizacji: luty 2021

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.