Komunikaty PR

BADANIE PRACA Z DOMU 2020

2020-03-31  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Do pobrania Ankieta ( 0.24 MB )

Kinnarps wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, Polskim Instytutem Środowiska Pracy oraz Pro Progresio prowadzi wspólne badanie warunków i wyzwań dotyczących pracy z domu tzw. home office w warunkach dystansowania społecznego.

Możliwość pracy zdalnej jeszcze do niedawna stanowiła wśród pracowników biurowych jeden z najbardziej oczekiwanych benefitów. Pytania o pracę z domu pojawiały się podczas większości rozmów rekrutacyjnych. A jak jest w tej chwili? W ostatnich tygodniach ze względu na stan epidemii niespotykana dotąd liczba pracowników biurowych pracuje poza biurem. 

Obecna sytuacja stworzyła niezwykłą okazję do przeprowadzenia projektu badawczego, którego partnerami są Kinnarps, Polski Instytut Środowiska Pracy, Pro Progressio oraz Katedra Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego. Wspólne przekrojowe badanie dotyczy zmian w postawach pracowników w kontekście środowiska pracy, spowodowanych koniecznością przejścia na tryb pracy zdalnej w związku z epidemią i obejmuje trzy główne zagadnienia. 

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/Prasa/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami Biuro prasowe
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły
Praca Czy nowa fala migracji zarobkowej zaspokoi potrzeby rynku pracy?
2024-12-18 | 12:00

Czy nowa fala migracji zarobkowej zaspokoi potrzeby rynku pracy?

Obserwowany spadek liczby pracowników z Ukrainy, którzy przez ostatnie kilka lat wspierali logistykę, przemysł, przetwórstwo i rolnictwo, otwiera drzwi nowym kierunkom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.